KudoZ home » German to Slovak » Cooking / Culinary

Trockensauger

Slovak translation: suchý vysávač


18:33 Mar 27, 2007
German to Slovak translations [Non-PRO]
Tech/Engineering - Cooking / Culinary
German term or phrase: Trockensauger
Tischstaubsauger
fued
Slovak translation:suchý vysávač
Explanation:
Quelle: Seznam Slovník (elektronisches Wörterbuch)
Selected response from:

Torsten Haeusler
Germany
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1vysávač na sucho
Pro Lingua
4stolný vysávačZdenek Mrazek
3suchý vysávač
Torsten Haeusler


  

Answers


49 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
suchý vysávač


Explanation:
Quelle: Seznam Slovník (elektronisches Wörterbuch)

Torsten Haeusler
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  akkurat: "suché vysávanie" -> "suchý vysávač"
11 hrs

disagree  Ladislav Filo: suchý vysávač znamená len toľko, že prístroj nie je mokrý (ani vysávač na mokré vysávanie neoznačujeme ako "mokrý vysávač")
12 hrs

40 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
vysávač na sucho


Explanation:
stolový vysávač

--------------------------------------------------
Note added at 1 Stunde (2007-03-27 20:07:56 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.bplusb.sk/index.php?page=shop.browse&category_id=...

http://www.mito.sk/predaj/cennik.htm


VYSÁVAČE (51)
na sucho, akumulátorové kefy (18)
na mokro, s tepovaním (3)

http://www.elmax-sk.eu/we.aspx?event=produktovemenu&menugrou...

--------------------------------------------------
Note added at 1 Stunde (2007-03-27 20:10:03 GMT)
--------------------------------------------------

Plural:
vysávače na sucho

stolové vysávače


    Reference: http://static.akcniceny.cz/sk/foto/letaky/93/l9309.pdf
    Reference: http://www.pixmania.sk/sk/sk/323415/art/bosch/stolovy-vysava...
Pro Lingua
Native speaker of: Slovak

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ladislav Filo: len stolný namiesto stolový
12 hrs
  -> Dakujem

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
stolný vysávač


Explanation:
Soudím, že je to méně dvojznačné než "stolový vysávač", které má druhý možný význam "vysávač v tvare stola".

Zdenek Mrazek
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech, Native in SlovakSlovak