KudoZ home » German to Slovak » Medical: Instruments

Strahlengang

Slovak translation: DRáha lúčov


20:23 Feb 22, 2009
German to Slovak translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments / rádiológia
German term or phrase: Strahlengang
= trajektória lúčov, priechod lúčov. V tomto kontexte ide o dráhu zväzku lúčov determinovanú smerom projekcie. Vie mi niekto poradiť zaužívaný termín? Ďakujem!
Jan Szelepcsenyi, PhD
Slovakia
Slovak translation:DRáha lúčov
Explanation:
Jedna z možností
Selected response from:

Ladislav Filo
Slovakia
Grading comment
Ďakujem, Váš preklad je v danom kontexte najvhodnejší
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4DRáha lúčov
Ladislav Filo
4Smer šírenia žiareniaPeter Kissik
4 -1ZÁKLADNÝM ŽIARENIU
Dr Lofthouse


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
STRAHLENGANG
ZÁKLADNÝM ŽIARENIU


Explanation:
Google glossary

Dr Lofthouse
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in ItalianItalian
Notes to answerer
Asker: Nie je, prosím, vo Vašej odpovedi preklep?


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Peter Kissik: Sorry, this is a nonsense...
11 hrs

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Smer šírenia žiarenia


Explanation:
Smer šírenia lúčov - to by tiež šlo

Visteon Corporation CAE pri návrhu a analýze opt...
sada lúčov svetla. • jediný lúč svetla. Svetelný lúč - vektor ktorý predstavuje prenos žiarenia. Smer vektora - smer šírenia žiarenia ...

aladin.elf.stuba.sk/Katedry/KMECH/slovakversion/Predmety/K... - Ähnliche Seiten


Peter Kissik
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 2

1 day12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
DRáha lúčov


Explanation:
Jedna z možností

Ladislav Filo
Slovakia
Native speaker of: Slovak
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ďakujem, Váš preklad je v danom kontexte najvhodnejší