KudoZ home » German to Slovak » Zoology

Oster Fellkamm grob mit Griff

Slovak translation: riedky hrebeň na srs s rukoväou


17:31 May 24, 2005
German to Slovak translations [PRO]
Zoology
German term or phrase: Oster Fellkamm grob mit Griff
produkt starostlivosti o domace zvierata
Varon
United States
Slovak translation:riedky hrebeň na srs s rukoväou
Explanation:
akurát neviem, čo má znamena to Oster. Za normálnych okolností je to Vežká noc, tak neviem, či to má nejaký vežkonočný motív alebo či je to názov firmy, čo to vyrába.....

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 11 mins (2005-05-24 18:42:56 GMT)
--------------------------------------------------

lepšie povedané Oster znamená prívlastok vežkonočný.... :o)
Selected response from:

maat ka re
Czech Republic
Grading comment
dakujem, ani ja neviem, co ma znamenat Oster pri tomto vyraze
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5OSTER hrubá kefa na srs? s rukovä?ouberesbela
5riedky hrebeň na srs s rukoväou
maat ka re


  

Answers


56 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
riedky hrebeň na srs s rukoväou


Explanation:
akurát neviem, čo má znamena to Oster. Za normálnych okolností je to Vežká noc, tak neviem, či to má nejaký vežkonočný motív alebo či je to názov firmy, čo to vyrába.....

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 11 mins (2005-05-24 18:42:56 GMT)
--------------------------------------------------

lepšie povedané Oster znamená prívlastok vežkonočný.... :o)

maat ka re
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech, Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 2
Grading comment
dakujem, ani ja neviem, co ma znamenat Oster pri tomto vyraze

23 days   confidence: Answerer confidence 5/5
OSTER hrubá kefa na srs? s rukovä?ou


Explanation:
OSTER je naozaj firma, ktorá vyrába produkty starostlivosti o zvierata http://www.osterpro.com/productModels.asp?ProdCatID=6

--------------------------------------------------
Note added at 23 days (2005-06-17 08:55:03 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

sorry, hrebe?, nie kefa...

beresbela