KudoZ home » German to Slovenian » Art, Arts & Crafts, Painting

Deckweiss

Slovenian translation: bela tempera


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Deckweiss
Slovenian translation:bela tempera
Entered by: Sueg

19:18 Mar 23, 2007
German to Slovenian translations [PRO]
Art/Literary - Art, Arts & Crafts, Painting / pencils, paints
German term or phrase: Deckweiss
Kein Kontext
Sueg
Austria
bela tempera
Explanation:
za pokrivanje vodenih barv in akvarelnih barv
sicer glej povezavo:
Selected response from:

Tjasa Kuerpick
Slovenia
Grading comment
Danke. Genau dass in den Schülermalfarben war gemeint.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2bela tempera
Tjasa Kuerpick
4 +1bela pokrivna
Vito Smolej
3 +2Bela prekrivna tempera
Iris Mesko


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
bela tempera


Explanation:
za pokrivanje vodenih barv in akvarelnih barv
sicer glej povezavo:


    Reference: http://www.btc-city.com/katalog/eshop/pisarniskaoprema/namiz...
Tjasa Kuerpick
Slovenia
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Danke. Genau dass in den Schülermalfarben war gemeint.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dkalinic
15 hrs

agree  Helena Koželj
3 days11 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
Bela prekrivna tempera


Explanation:
Verjetno je uporabljen ta izraz, ker gre za dobesedni prevod iz nemškega jezika.


    Reference: http://www.antus.si/prodprog.php?artikel=32-03
Iris Mesko
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Urska Longer
13 mins

agree  dkalinic: Iris, lahko je tudi to.
13 hrs

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
bela pokrivna


Explanation:
... (barva). Tudi olje in akril lahko dobro prekrivata (citiram iz lastnih izkušnj;)

g


    www2.gov.si/zak/idc4/pred_ls.nsf/ID/ODLO1507?OpenDocument
Vito Smolej
Germany
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  fast translate
1 hr