KudoZ home » German to Slovenian » Automotive / Cars & Trucks

Vorführfahrzeug

Slovenian translation: demonstracijsko vozilo


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Vorführfahrzeug
Slovenian translation:demonstracijsko vozilo
Entered by: Vito Smolej

05:56 Sep 12, 2007
German to Slovenian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
German term or phrase: Vorführfahrzeug
avtomobili, ki stojijo pri zastopnikih, da si jih lahko kupec ogleda in poizkusno "pelje na sprehod". Demonstacijski avto? Avto za demonstracije? Gotovo se da to v slovenščini lepše povedati.
Vito Smolej
Germany
demonstracijsko vozilo
Explanation:
Praviloma se uporablja demonstracijsko vozilo
Selected response from:

Alenka Satler
United States
Grading comment
lepa hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1testno voziloUrska Longer
4demonstracijsko vozilo
Alenka Satler


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
demonstracijsko vozilo


Explanation:
Praviloma se uporablja demonstracijsko vozilo

Example sentence(s):
  • C-Métisse se ponaša z isto tehnologijo prihodnosti kot demonstracijsko vozilo C4 Hybride HDi
  • Pri Citroenu so predstavili demonstracijsko vozilo C3, opremljeno s sistemom za pomoč

    Reference: http://www.citroen.si/index.php?sv_path=6031,6180,7124,8222
    Reference: http://www.rtvslo.si/zabava/modload.php?&c_mod=rnews&op=sect...
Alenka Satler
United States
Works in field
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 6
Grading comment
lepa hvala!

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
testno vozilo


Explanation:
morda edino to bolj vlece na testiranja s strani tovarn samih in ne potencialnih kupcev...

Urska Longer
Austria
Works in field
Native speaker of: Slovenian
PRO pts in category: 19

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  darkokoporcic: Pa se kar pretežno uporablja med trgovci.
8 hrs