KudoZ home » German to Slovenian » Automotive / Cars & Trucks

Geländewagen

Slovenian translation: terensko vozilo


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Geländewagen
Slovenian translation:terensko vozilo
Entered by: Vito Smolej

06:16 Sep 12, 2007
German to Slovenian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
German term or phrase: Geländewagen
terensko vozilo - ampak Cheyenne ipd SUV (ki že strašijo po Sloveniji) so komajda v sorodu z 4x4 Landroverjem.

Kak novejši izraz?
Vito Smolej
Germany
terensko vozilo
Explanation:
Zanesljivo gre za terensko vozilo v najširšem pomenu. Lahko bi rekli generični pojem, ki vključuje vsa vozila, namenjena vožnji izven utrjenih vozišč (off-road). Žargonska sopomenka je džip. Vsi ostali nazivi bodisi opisujejo lastnosti teh vozil (4x4 - štirikolesni pogon, ...) ali pa so na pol komercialne oznake tržnih segmentov, kot so SUV, kompaktni terenci, pick-upi (poltovornjaki) in (čudne) izpeljanke teh segmentov, ki jim ne vem niti imena, tja pa v zadnjih nekaj letih sodijo razni Audiji Q7, Scenic 4x4 itd. itd. Ali pa zadnji krik mode, križanci med SUV-om in kupejem, ki imajo neke vrste prisekan zadek. Ampak, če je komu všeč ...

Klasičen Geländewagen z nemškega govornega področja je Mercedes (ali Puch) serije G. Po japonsko se mu reče Toyota Land Cruiser, po angleško pa Land Rover.
Selected response from:

darkokoporcic
Slovenia
Grading comment
to sem tudi #e poslal naprej. LP
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5terensko vozilo
darkokoporcic
2kompaktno voziloUrska Longer


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
kompaktno vozilo


Explanation:
Ni ravno prevod...bolj predlog ali ugibanje...:)

Urska Longer
Austria
Works in field
Native speaker of: Slovenian
PRO pts in category: 19
Notes to answerer
Asker: Halo kolegica: kompakt so avtobili kot je recimo twingo ali pa 306, landrover ipd so "terenska vozila" - ali kaj podobnega


14 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
terensko vozilo


Explanation:
Zanesljivo gre za terensko vozilo v najširšem pomenu. Lahko bi rekli generični pojem, ki vključuje vsa vozila, namenjena vožnji izven utrjenih vozišč (off-road). Žargonska sopomenka je džip. Vsi ostali nazivi bodisi opisujejo lastnosti teh vozil (4x4 - štirikolesni pogon, ...) ali pa so na pol komercialne oznake tržnih segmentov, kot so SUV, kompaktni terenci, pick-upi (poltovornjaki) in (čudne) izpeljanke teh segmentov, ki jim ne vem niti imena, tja pa v zadnjih nekaj letih sodijo razni Audiji Q7, Scenic 4x4 itd. itd. Ali pa zadnji krik mode, križanci med SUV-om in kupejem, ki imajo neke vrste prisekan zadek. Ampak, če je komu všeč ...

Klasičen Geländewagen z nemškega govornega področja je Mercedes (ali Puch) serije G. Po japonsko se mu reče Toyota Land Cruiser, po angleško pa Land Rover.

darkokoporcic
Slovenia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 33
Grading comment
to sem tudi #e poslal naprej. LP