KudoZ home » German to Slovenian » Automotive / Cars & Trucks

Vorlaufachse

Slovenian translation: predtočna os


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Vorlaufachse
Slovenian translation:predtočna os
Entered by: dkalinic

11:05 Feb 17, 2008
German to Slovenian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
German term or phrase: Vorlaufachse
Schrauben Luftfederbalgträger (achsseitig) an der Vorlaufachse gemäß SI277604 erneuern
dkalinic
predtočna os
Explanation:
pri čemer ne vidim konteksta - vorlauf / Rücklauf se srečava pri obtočnih sistemih, osi pa pri mehaniki.
Selected response from:

Vito Smolej
Germany
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4pomožna osmhostnik
4os s predtekom
darkokoporcic
4predtočna os
Vito Smolej


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
predtočna os


Explanation:
pri čemer ne vidim konteksta - vorlauf / Rücklauf se srečava pri obtočnih sistemih, osi pa pri mehaniki.

Vito Smolej
Germany
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 10

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Urska Longer
3 days18 hrs

disagree  darkokoporcic: Verjemite, da zadeva nima nobene zveze s tokom, kot je že pravilno ugotovil Vito. Če se ne motim, gre za kamion in sem se z izrazom že srečal, pa se ne spomnim, kako se prevaja. Gre za tip zadnje osi (obstajajo dvižne, tandem, krmiljene, ...).
3 days22 hrs

4 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
os s predtekom


Explanation:
predtek = negativni kot zaostajanja, to je parameter nastavitve preme, zelo pomemben za smerno stabilnost vozila. Predtečna ali predtekalna se mi ne sliši prav, zato navajam "os s predtekom".

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2008-02-21 13:55:32 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Popravljam svoj prvi komentar, ni nujno, da gre az kamion in zadeva se bolj nanaša na krmiljeno, torej najbrž sprednjo os.


darkokoporcic
Slovenia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 33
Notes to answerer
Asker: Darko, zadeva se nanaša na avtobus in gre kot si sam ugotovil za sprednjo os. Lp, Davor


297 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pomožna os


Explanation:
Vorlaufachse ali Nachlaufachse je prema na tovornjaku ali avtobusu, ki ni gnana in je v paru (tandemu) s pogonsko premo.Pri tovornjakih
je Nachlaufachse nameščena za pogonsko v smeri vožnje in je običajno dvižna. Voznik jo dvigne takrat, ko vozilo ne prevaža tovora in tako zmanjša trenje vozila na cestišče.Ko prevaža tovor, jo spusti, da zmanjša osni pritisk vozila na cestišče.

mhostnik