KudoZ home » German to Slovenian » Automotive / Cars & Trucks

Verdeckkasten

Slovenian translation: pokriti predal / predal s pokrovom


09:41 Feb 21, 2008
German to Slovenian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
German term or phrase: Verdeckkasten
na žalost popolnoma brez konteksta. Sklepam, da gre za rolo, s katerim se lahko pokrije prtljažnik.
Vito Smolej
Germany
Slovenian translation:pokriti predal / predal s pokrovom
Explanation:
Meni se zdi, da bi to lahko bil tisti predal / bunker v dnu prtljažnika, kjer se običajno skriva rezervno kolo, prva pomoč in podobne zadeve, ki redko zagledajo luč dneva. Lahko pa se tudi motim, sploh, če ne gre za del prtljažnika.
Selected response from:

darkokoporcic
Slovenia
Grading comment
on the balance of probabilities;)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3pokriti predal / predal s pokrovom
darkokoporcic
3prostor za zlozljivo strehoUrska Longer


  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
prostor za zlozljivo streho


Explanation:
Jaz si pod tem izrazom predstavljam to. Je pa moj odgovor bolj opisen, ne vem kaksen je izraz za tisto "skatlo" oz prostor, kamor se pri cabriu zlozi streha nazaj.
Kajti "Verdeck" je zlozljiva streha.
Mislim, da ne gre za rolo. Verjetno ste mislili tisti rolo, ki ga imajo karavani, da jim ne vidimo, kaj imajo v prtljazniku, a ne.

Urska Longer
Austria
Works in field
Native speaker of: Slovenian
PRO pts in category: 19

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Tjasa Kuerpick: ni nujno, da je za zložljivo streho, lahko je tudi prekrit prostor za vgradnjo zvočnikov ali kakšne druge avdio naprave, prekrit prostor med sedeži ali celo zadaj prekrit prostor v prtljažniku - če ni slike, bi vprašala avtorja besedila
4 days

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pokriti predal / predal s pokrovom


Explanation:
Meni se zdi, da bi to lahko bil tisti predal / bunker v dnu prtljažnika, kjer se običajno skriva rezervno kolo, prva pomoč in podobne zadeve, ki redko zagledajo luč dneva. Lahko pa se tudi motim, sploh, če ne gre za del prtljažnika.


darkokoporcic
Slovenia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 33
Grading comment
on the balance of probabilities;)