KudoZ home » German to Slovenian » Automotive / Cars & Trucks

Bremssattelhalter

Slovenian translation: drzalo zavornega sedla


09:45 Feb 21, 2008
German to Slovenian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
German term or phrase: Bremssattelhalter
gl. recimo
http://www.motoso.de/Search/campaign/google/adLandingPage.ht...
Vito Smolej
Germany
Slovenian translation:drzalo zavornega sedla
Explanation:
ali pa: drzalo za zavorno sedlo,...
Bremssattel-zavorno sedlo

Selected response from:

Urska Longer
Austria
Grading comment
odločil sem se to varianto, kljub komentarju T.K. Tri posesivne genetive na samostalnik je težko zapisati.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 -1držalo zavornega cilindra
Teja Prosenc
3 -1drzalo zavornega sedlaUrska Longer


  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
drzalo zavornega sedla


Explanation:
ali pa: drzalo za zavorno sedlo,...
Bremssattel-zavorno sedlo



Urska Longer
Austria
Works in field
Native speaker of: Slovenian
PRO pts in category: 19
Grading comment
odločil sem se to varianto, kljub komentarju T.K. Tri posesivne genetive na samostalnik je težko zapisati.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Tjasa Kuerpick: držalo sedla (ali okvirja) kolutne zavore, ker samo sedlo ni zavorno, ampak samo drži kolutne zavore
4 days

41 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
držalo zavornega cilindra


Explanation:
zavorni cilinder (angl. brake caliper) je komplet s cilindrom in objemko, kamor pridejo zavorne ploščice

--------------------------------------------------
Note added at 3 dni21 h (2008-02-25 06:58:53 GMT)
--------------------------------------------------

G.Vito, termin sem ponovno preverila in res je, ne gre za cilinder, temveč za zavorne klešče oz. držalo zavornih klešč, lahko celo za celotno sedlo, ki kleščno oprijema zavorno ploščico. Pravilen prevod je torej najverjetneje res Urškin: držalo zavornega sedla.

Teja Prosenc
Slovenia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 15
Notes to answerer
Asker: gre dejansko za brake caliper ~ ... ampak caliper ni cilinder !?


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Tjasa Kuerpick: mimogrede brake caliper pri avtu ni zavorni cilinder, ampak sedlo oz. okvir kolutne zavore
4 days