KudoZ home » German to Slovenian » Automotive / Cars & Trucks

auspuffkrümmer

Slovenian translation: izhodni/izstopni zbiralnik


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:auspuffkrümmer
Slovenian translation:izhodni/izstopni zbiralnik
Entered by: Vito Smolej

11:32 Feb 21, 2008
German to Slovenian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
German term or phrase: auspuffkrümmer
engl. exhaust manifold: gl recimo
http://www.1aauto.com/1A/ExhaustManifolds
http://en.wikipedia.org/wiki/Manifold_(automotive_engineerin...

priključno ocevje za izpuh?
Vito Smolej
Germany
izpušni zbiralnik
Explanation:
Žal sem po pomoti skril odgovor, zato ga objavljam še enkrat. Ali morda kdo ve, kako se ponovno aktivira skriti zapis?

Bil sem v dvomih, ali naj potrdim prvi predlog, ali naj napišem svojega, pa sem se odločil za slednje, ker se ta besedna zveza vseeno uporablja najpogosteje in najbolje opisuje zadevni element. Mimogrede, drugo tolmačenje ni pravilno.

Na izstopu iz vsakega večvaljnega motorja z notranjim izgorevanjem je ulit ali pločevinast del, ki spominja na drevesno vejo. Njegova funkcija je odvajanje produktov izgorevanja oz. izpušnih plinov iz valjev v izpušno cev. Pri tem se v zbiralniku plini združijo, običajno iz treh ali štirih "vej" v eno cev, ki se nadaljuje v pločevinasto izpušno cev (ta potem poteka skozi dušilnike zvoka, kolena in katalizator). Zaradi te specifične oblike so na zahodnem Balkanu temu delu domiselno nadeli ime "izduvna grana". Torej: izpušni zbiralnik.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-02-21 13:40:56 GMT)
--------------------------------------------------

Tudi: exhaust manifold = izpušni razdelilnik. Angleži rečejo tako sesalnemu, kot izpušnemu onetu razdelilnik, mi pa obema pravimo zbiralnik (čeprav je sesalni, einlaßkrümmer, dejansko razdelilnik).

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2008-02-25 14:11:09 GMT)
--------------------------------------------------

...

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2008-02-25 14:12:01 GMT)
--------------------------------------------------

Po pomoti sem skril odgovor,
Selected response from:

darkokoporcic
Slovenia
Grading comment
odločil sem se za izstopni zbiralnik, ker obstaja tudi Ansaugkrümmer - vstopni/vhodni zbiralnik.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3zbiralnik/kolektor izpušnih plinovjanan
5izpušni zbiralnik
darkokoporcic
5 -1izpušno koleno
Teja Prosenc


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
zbiralnik/kolektor izpušnih plinov


Explanation:
podoben prevod

janan
Slovenia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
Notes to answerer
Asker: kolektor ne zbira izpušnih plinov, ampak cevi s ~


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Urska Longer
47 mins

agree  darkokoporcic: Tudi ta prevod je zelo dober.
3 hrs

agree  Tjasa Kuerpick: točno
4 days

54 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
izpušno koleno


Explanation:
Koleno se širi v izpušni lonec. S tem mnogo "moto" navdušencev izboljša serijsko izpušno cev, saj tako usmerijo plinsko zmes. Izpušna kolena zagotavljajo optimalni pretok plinov in na minimum zmanjšajo efekt negativnih turbulenc plinov v izpuhu.

--------------------------------------------------
Note added at 2 Stunden (2008-02-21 14:20:49 GMT)
--------------------------------------------------

Zame je izpušno koleno ali koleno izpušne cevi pravilen prevod. G. Vito naj se sam odloči, kateri prevod bo uporabil.

Utemeljitev:
Izpušni plini izhajajo iz cilindra skozi izpušni kanal in koleno izpušne cevi pod visokim tlakom in prehajajo v difuzor, ki deluje kot odprta cev. Eden del valovanja se tu odbije, menja predznak (iz nadtlaka postane podtlak) in potuje nazaj proti izpušnemu kanalu. Difuzor deluje zelo učinkovito, saj podtlak, ki se vrača, doseže tudi 0,5 bar. Ko doseže izpušni kanal, pomaga pri praznjenju izpušnih plinov iz cilindra in s tem tudi polnjenju s svežo mešnico. Vendar pa to ne sme trajati predolgo, ker lahko del mešanice preide v izpuh in s tem v izgubo. Čas trajanja podtlaka določa protikonus. V času, ko del valovanja pomaga pri izhodu izpušnih plinov in polnjenja s svežo mešaico, drugi del valovanja potuje dalje po izpuhu in zadene v protikonus, ki deluje kot stena. Od tu se odbije tako, da ohrani predznak (torej ostane nadtlak). Odbiti nadtlak se vrača proti izpušnemu kanalu. Pri pravilno dimenzioniranem izpuhu doseže izpušni kanal ravno v čsu, ko so izpušni plini že zapustili cilinder. Ta nadtlak prepreči, da bi skozi izpuh izhajal tudi del sveže mešanice. Mešanico goriva in zraka , ki je že bila v izpušnem kanalu, potisne nazaj v cilinder in s tem pripomore k boljšemu polnjenju. Da se sesalni učinek podtlačnega valovanja čim bolj izkoristil, mora biti koleno izpuha (cilindrični del) čim krajše ….


Teja Prosenc
Slovenia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 15

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  darkokoporcic: Saj ne izpodbijam besede "koleno".Napačna je razlaga, saj se "koleno" ne širi v izpušni lonec in ne gre za izboljšavo navdušencev, ampak za obvezen serijski del vsakega izpušnega sistema. Dodatna utemeljitev pa se nanaša na motorna kolesa in ni primerna.
2 hrs
  -> Hvala za razlago, sedaj razumem. Bom vzela na znanje.

4 days   confidence: Answerer confidence 5/5
izpušni zbiralnik


Explanation:
Žal sem po pomoti skril odgovor, zato ga objavljam še enkrat. Ali morda kdo ve, kako se ponovno aktivira skriti zapis?

Bil sem v dvomih, ali naj potrdim prvi predlog, ali naj napišem svojega, pa sem se odločil za slednje, ker se ta besedna zveza vseeno uporablja najpogosteje in najbolje opisuje zadevni element. Mimogrede, drugo tolmačenje ni pravilno.

Na izstopu iz vsakega večvaljnega motorja z notranjim izgorevanjem je ulit ali pločevinast del, ki spominja na drevesno vejo. Njegova funkcija je odvajanje produktov izgorevanja oz. izpušnih plinov iz valjev v izpušno cev. Pri tem se v zbiralniku plini združijo, običajno iz treh ali štirih "vej" v eno cev, ki se nadaljuje v pločevinasto izpušno cev (ta potem poteka skozi dušilnike zvoka, kolena in katalizator). Zaradi te specifične oblike so na zahodnem Balkanu temu delu domiselno nadeli ime "izduvna grana". Torej: izpušni zbiralnik.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-02-21 13:40:56 GMT)
--------------------------------------------------

Tudi: exhaust manifold = izpušni razdelilnik. Angleži rečejo tako sesalnemu, kot izpušnemu onetu razdelilnik, mi pa obema pravimo zbiralnik (čeprav je sesalni, einlaßkrümmer, dejansko razdelilnik).

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2008-02-25 14:11:09 GMT)
--------------------------------------------------

...

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2008-02-25 14:12:01 GMT)
--------------------------------------------------

Po pomoti sem skril odgovor,

darkokoporcic
Slovenia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 33
Grading comment
odločil sem se za izstopni zbiralnik, ker obstaja tudi Ansaugkrümmer - vstopni/vhodni zbiralnik.