KudoZ home » German to Slovenian » Automotive / Cars & Trucks

Kammlinie

Slovenian translation: krivulja rednega obsega proizvodnje


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Kammlinie
Slovenian translation:krivulja rednega obsega proizvodnje
Entered by: Teja Prosenc

19:07 Feb 9, 2009
German to Slovenian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / Luftfiltertechnik/produktion
German term or phrase: Kammlinie
Kammlinie = Maximal produzierbare Tagesmenge bezogen auf PAG Arbeitstage; muss durch entsprechende Schichtmodelle abgedeckt werden können. Geplanter SOP: 4/2011
Teja Prosenc
Slovenia
krivulja rednega obsega proizvodnje
Explanation:
Dobesedno sicer: grebenska črta, vendar se pri nas ta pojem uporablja le v planinstvu oz. topografiji (vsaj na internetu nisem zasledil kakega tehnološkega pomena.

V resnici pomeni krivuljo rednega obsega proizvodnje (regular production volume), v kateri so točke maksimalni dnevni obsegi proizvodnje.
Selected response from:

darkokoporcic
Slovenia
Grading comment
Darko, najlepša hvala.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5predviden obseg proizvodnje
Aleksandra Zivkovic
4krivulja rednega obsega proizvodnje
darkokoporcic


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
krivulja rednega obsega proizvodnje


Explanation:
Dobesedno sicer: grebenska črta, vendar se pri nas ta pojem uporablja le v planinstvu oz. topografiji (vsaj na internetu nisem zasledil kakega tehnološkega pomena.

V resnici pomeni krivuljo rednega obsega proizvodnje (regular production volume), v kateri so točke maksimalni dnevni obsegi proizvodnje.

darkokoporcic
Slovenia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 33
Grading comment
Darko, najlepša hvala.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
predviden obseg proizvodnje


Explanation:
Glede na to, da je SOP 2011, je bolje predviden obseg proizvodnje (zielkapazität, sollkapazität)

Aleksandra Zivkovic
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 16