KudoZ home » German to Slovenian » Automotive / Cars & Trucks

Funktionsmaße

Slovenian translation: mere, funkcionalne mere


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Funktionsmaße
Slovenian translation:mere, funkcionalne mere
Entered by: Teja Prosenc

17:11 Feb 10, 2009
German to Slovenian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / Prosuktionslinie
German term or phrase: Funktionsmaße
Die Definition der **Funktionsmaße** und Toleranzgrenzen erfolgt in Abstimmung mit **
Teja Prosenc
Slovenia
mere, funkcionalne mere
Explanation:
V angleščino se termin najpogosteje prevaja kot "functional dimensions", pogosto pa tudi samo kot "dimensions".
Jaz ne maram tujk, kjer imamo uveljavljene slovenske besede (pa ne za lase privlečene), zato dosledno vztrajam pri "merah" namesto "dimenzij". Če bi bilo več konteksta, bi si morda upal predlagati tudi "uporabne mere", tako pa rajši ostajam pri zgornjem predlogu.
Selected response from:

darkokoporcic
Slovenia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4mere, funkcionalne mere
darkokoporcic
1funkcionalna kapaciteta
lirka
1funkcionalne dimenzijemirjana_d


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
funkcionalne dimenzije


Explanation:
Samo ugibam:

http://eur-lex.europa.eu/Notice.do?mode=dbl&lang=de&ihmlang=...

mirjana_d
Slovenia
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 4

18 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
funkcionalna kapaciteta


Explanation:
Tudi jaz ugibam; takole brez konteksta je tezko.

lirka
Austria
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in SlovenianSlovenian

5 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
mere, funkcionalne mere


Explanation:
V angleščino se termin najpogosteje prevaja kot "functional dimensions", pogosto pa tudi samo kot "dimensions".
Jaz ne maram tujk, kjer imamo uveljavljene slovenske besede (pa ne za lase privlečene), zato dosledno vztrajam pri "merah" namesto "dimenzij". Če bi bilo več konteksta, bi si morda upal predlagati tudi "uporabne mere", tako pa rajši ostajam pri zgornjem predlogu.


darkokoporcic
Slovenia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 33