KudoZ home » German to Slovenian » Business/Commerce (general)

Forderungen LuL

Slovenian translation: Terjatve od prodaje proizvodov in storitev


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Forderungen LuL
Slovenian translation:Terjatve od prodaje proizvodov in storitev
Entered by: MostTranslation

16:01 Aug 26, 2008
German to Slovenian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
German term or phrase: Forderungen LuL
Gre za posamezne besede iz financnega proracuna nekega podjetja. Poleg zgoraj omenjenega sklopa so se naslednji:

So Forderungen
Forderungen BKK Zinsen
Forderungen Vorsteuer
ARAP / PRAP
SoPo Rücklagen
Afa/Zuschreibung

Problem mi povzrocajo predvsem kratice... Hvala, ce mi boste priskocili na pomoc! :)
MostTranslation
Italy
Terjatve od prodaje proizvodov in storitev
Explanation:
Forderungen aus Lieferungen und Leistungen
Selected response from:

Iris Mesko
Germany
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Terjatve od prodaje proizvodov in storitev
Iris Mesko
1(Terjatve od prodaje proizvodov in storitev)Ger2Slo


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Terjatve od prodaje proizvodov in storitev


Explanation:
Forderungen aus Lieferungen und Leistungen

Iris Mesko
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Hvala!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Urska Longer
1 hr
  -> Hvala Urska in lep pozdrav!

agree  Tjasa Kuerpick
1 day4 hrs
  -> Hvala Tjasa in lep pozdrav!

12 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
(Terjatve od prodaje proizvodov in storitev)


Explanation:
Strinjam se z Iris Meško.

Laični poskus:

1.
ARAP=Aktiver Rechnungsabgrenzungsposten
Buchhaltung: Einnahmen, die nach dem Abschlusstichtag erzielt wurden
(aktivne časovne razmejitve, ni 100%!)

Vir:
http://www.abkuerzungen.de/result.php?searchterm=ARAP&langua...


2.
PRAP=Passiver Rechnungsabgrenzungsposten
Buchhaltung: Einnahmen, die vor dem Abschlusstichtag erzielt wurden
(pasivne časovne razmejitve, ni 100%!)

3.
Forderungen BKK Zinsen=???
BKK=Betriebskrankenkasse?
Krankenversicherung der Unternehmen

4.
SOPO=Sonderposten
im Handel
(prevod=?)

5.
AfA=Absetzungen für Abnutzung
Abschreibung für Anlagevermögen
(prevod=?)

--------------------------------------------------
Note added at 22 hrs (2008-08-27 14:25:50 GMT)
--------------------------------------------------

Odgovor: mislim, da ja! :-)

"Im Register So Forderungen planen Sie die Anfangsbestände der Sonstigen Forderungen"

Primeri:
http://competence.winterheller.com/index.php?title=So_Forder...
http://www.wt-aschauer.at/content/e20/e26/e280/e417/event_do...

http://www.wt-aschauer.at/content/e20/e26/e280/e417/event_do...

--------------------------------------------------
Note added at 1 day3 hrs (2008-08-27 19:33:29 GMT)
--------------------------------------------------

:-)
Uspešen prevod želim in lep pozdrav!


    Reference: http://www.abkuerzungen.de
Ger2Slo
Slovenia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Hvala za pomoc in koristno povezavo! Kaj pa "So Forderungen"? Ali bi lahko bilo "sonstige Forderungen"?

Asker: Hvala se enkrat...!