KudoZ home » German to Slovenian » Construction / Civil Engineering

Trittschalldämmung

Slovenian translation: zvočna izolacija pred udarnim zvokom


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Trittschalldämmung
Slovenian translation:zvočna izolacija pred udarnim zvokom
Entered by: Tjasa Kuerpick

13:48 Feb 4, 2009
German to Slovenian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
German term or phrase: Trittschalldämmung
po DIN 18560 oz DIN 4109 dodatek
a kdo ve če je "zvočna izolativnosti pred udarnim zvokom"
pravilen izraz za to? V slovarju stranke piše "zvočna pohodna izolativnost" - tega izraza pa nisem našla v nobenem uradnem listu ali strokovni literaturi.

Razlaga pojma: http://dictionary.babylon.com/Trittschalldämmung = izolacija namenjenja za zmanjšanje motečega hrupa hoje v gradnjah
Tjasa Kuerpick
Slovenia
zvočna izolacija pred udarnim zvokom
Explanation:
Ja, izraz je pravilen, le namesto izolativnost, izolacija
Selected response from:

Aleksandra Zivkovic
Germany
Grading comment
Glede na refereno, kjer piše pred in ne proti, se upam strinjajo, da uporabimo pred. Čeprav bi morda res bilo bolje proti ... dilema, kot pravi aleksandra lahko o tem razpravljamo v forumu.
Hvala za pomoč.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5udarna zvočna izolacija (zvočna izolacija PROTI udarnemu zvoku)
darkokoporcic
5zvočna izolacija pred udarnim zvokom
Aleksandra Zivkovic
1 +1izolacija proi udarnemu zvokumirjana_d


Discussion entries: 4





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
izolacija proi udarnemu zvoku


Explanation:
Torej doslej sem že pogostokrat naletela na tale prevod: izolacija proti udarnemu zvoku, če je pa to uradni prevod, pa ne vem

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2009-02-04 13:53:25 GMT)
--------------------------------------------------

tipkarska napaka: seveda sem mislila "proti"

mirjana_d
Slovenia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  darkokoporcic: S tem se načelno strinjam.
1 hr

14 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
zvočna izolacija pred udarnim zvokom


Explanation:
Ja, izraz je pravilen, le namesto izolativnost, izolacija

Aleksandra Zivkovic
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Glede na refereno, kjer piše pred in ne proti, se upam strinjajo, da uporabimo pred. Čeprav bi morda res bilo bolje proti ... dilema, kot pravi aleksandra lahko o tem razpravljamo v forumu.
Hvala za pomoč.

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
udarna zvočna izolacija (zvočna izolacija PROTI udarnemu zvoku)


Explanation:
Tu gre za primere v praktični rabi. Pohodni oz. koračni zvok se v slovenščini ni prijel, dobosedno po moje nima smisla. Prednost dajem prvemu pojmu, ki se bolj uporablja, alternativo v oklepaju navajam le kot izboljšano verzijo Aleksandrinega predloga (izolacija proti, ne pred).


    Reference: http://www.lumar.si/si/montazne-hise/classic/tipi-konstrukci...
darkokoporcic
Slovenia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian