KudoZ home » German to Slovenian » Electronics / Elect Eng

Pausenbetrieb

Slovenian translation: začasni prekinitveni način


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Pausenbetrieb
Slovenian translation:začasni prekinitveni način
Entered by: dkalinic

17:08 Feb 2, 2009
German to Slovenian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
German term or phrase: Pausenbetrieb
Pausenbetrieb
Die Maschine ist im Pausenbetrieb.
dkalinic
prekinitveni način
Explanation:
Stroj je v prekinitvenem načinu.
Selected response from:

Tjasa Kuerpick
Slovenia
Grading comment
Da, jaz bi še dodal "v začasnem prekinitvenem načinu".
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Stroj se nahaja v stanju pripravljenosti
Iris Mesko
5 +1prekinitveni način
Tjasa Kuerpick
5premor obratovanja
Aleksandra Zivkovic
1vklopljen, a začasno ne delujeGer2Slo


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Stroj se nahaja v stanju pripravljenosti


Explanation:
Stroj je vključen, a se ga ne uporablja.

Iris Mesko
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in SlovenianSlovenian
Notes to answerer
Asker: Iris, stroj ni v stanju pripravljenosti, ker ne gre za standby.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Urska Longer
51 mins
  -> Hvala Urska!

neutral  Aleksandra Zivkovic: le, če bi šlo za standby - Nemci prevajajo SB evtl. z Bereitschaft, na strojih dva različna gumba
54 mins
  -> Nemci prevajajo standby s Pausenbetrieb.

11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
prekinitveni način


Explanation:
Stroj je v prekinitvenem načinu.


Tjasa Kuerpick
Slovenia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Da, jaz bi še dodal "v začasnem prekinitvenem načinu".

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Aleksandra Zivkovic: vendar bi bilo treba pojasniti, da gre le za začasno prekinitev
55 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
premor obratovanja


Explanation:
Za kakšno napravo pa gre? Če je videorekorder ali kaj podobnega, pomeni, da je pritisnjena tipka za premor (pavza, dve navpični črtici)

Pri drugačnih strojih pa predlagam: sprožen je premor obratovanja stroja
(alii obratovanje stroja je začasno prekinjeno - da se ve, da ne gre npr. za prekinitev zaradi motnje ali napake ali pdb.)

Aleksandra Zivkovic
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 4

4 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
vklopljen, a začasno ne deluje


Explanation:
Oglašam se samo zaradi "načina" in načina, kako se "načinu" izogniti:
Stroj je vklopljen, a začasno ne deluje.

"Način" kot prevod mode/Modus se mi zdi zelo "netekoč" izraz, še posebej zato, ker je slovenščina vendarle glagolski jezik.

LP, Ger2Slo v "puristično-slavističnem" načinu "začasne prekinitve oz. kratkega stika". ;-)

Ger2Slo
Slovenia
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 24