KudoZ home » German to Slovenian » Engineering: Industrial

Flurförderzeug ali Flurffördergerät

Slovenian translation: (terensko) transportno sredstvo/oprema ali (terenska) transportna naprava


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Flurförderzeug / Flurfördergerät
Slovenian translation:(terensko) transportno sredstvo/oprema ali (terenska) transportna naprava
Entered by: Endre Both

12:33 Feb 20, 2006
German to Slovenian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial
German term or phrase: Flurförderzeug ali Flurffördergerät
a obstaja še kakšen drug strokovni izraz za skupni imenovalnik "vežnih transportnih naprave" za viličarje, dvižne mize, vlečna vozila, raznolzilce sodov itd. ?
Tjasa Kuerpick
Slovenia
(terensko) transportno sredstvo/oprema ali (terenska) transportna naprava
Explanation:
Iz Debenjaka: Flurförderer, der, Flurfördergerät, das, (terenska) transportna naprava
Selected response from:

Ger2Slo
Slovenia
Grading comment
Hvala za hitro pomoč,
in sodelovanje. To je potrebno nagraditi :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3naprava / stroj za talni transport
Vito Smolej
2 +1(terensko) transportno sredstvo/oprema ali (terenska) transportna napravaGer2Slo


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
(terensko) transportno sredstvo/oprema ali (terenska) transportna naprava


Explanation:
Iz Debenjaka: Flurförderer, der, Flurfördergerät, das, (terenska) transportna naprava

Ger2Slo
Slovenia
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala za hitro pomoč,
in sodelovanje. To je potrebno nagraditi :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dkalinic: Pri Jungheinrichu sem našel le terensko transportno sredstvo.
7 mins

2 days6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
naprava / stroj za talni transport


Explanation:
Halo Tjaša, malo pozno, morebiti bo koristilo.

LP

smo

Vito Smolej
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 12