KudoZ home » German to Slovenian » Food & Drink

Kartoffelspalten

Slovenian translation: Krompirjevi krhlji


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Kartoffelspalten
Slovenian translation:Krompirjevi krhlji
Entered by: Vito Smolej

11:07 Aug 6, 2006
German to Slovenian translations [PRO]
Tech/Engineering - Food & Drink / general clauses
German term or phrase: Kartoffelspalten
gg. Kartoffelscheiben - krompirjeve rezine. Kaj pa ~Spalten? Upam da ne "krompirjevi (raz)cepljenci" (gg)

LP

smo
Vito Smolej
Germany
Krompirjevi krhlji
Explanation:
www.zonta-sp.si/Meni4.html - tule jih ponujajo :)
Bilo je se nekaj zadetkov, zal brez slik...

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2006-08-06 19:53:29 GMT)
--------------------------------------------------

Sem brskala pa nisem nasla "reznjev"....
Sicer pa poznam "krompirjeve svaljke/svaljcke", samo to je ze druga zgodba...:)

--------------------------------------------------
Note added at 5 days (2006-08-11 20:58:59 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Svaljki so (mislim da...) iz krompirja in testa, potem pa jih damo v olje kot npr. pomfri. Neke vrste kroketi, samo da je "skorja" gladka. Lahko so tudi kifeljcki. Dobra stvar :)
Selected response from:

Urska Longer
Austria
Grading comment
... ker je bil prvi odgovor v smeri. Svaljki? Gnocchi tudi v Nemčiji, ker jih NBemci ne poznajo, tudi Knoedel ne bi bilo prav.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Krompir v oblicah
Tjasa Kuerpick
4Krompirjevi krhljiUrska Longer


  

Answers


18 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Krompir v oblicah


Explanation:
No takole je s tem krompirčkom:
- Če govorimo o "krompirju v oblicah", je krompir narezan na pol.
- Če imamo sladek krompir, ki je ponavadi bolj podogovat, in ga narežemo na 4 dele, dobimo "krompir narezan na krhlje", tu spominja oblika na kline.
Krompir narežemo lahko tudi tako, da dobimo večje ali manjše rezance, kar pomeni, da se krompir nareže počes na debelejše kose, ali malo bolj tanke kose in sicer počes, da so na koncu videti ploščati in okrogli.
Znan nemški izraz za "Pommes frites" ali v narečju "Pommes" je kompir narezan v palčke in ne popačenka "pomfri". Imamo pa še najmanj deset drugih strokovnih imen za rezanje krompirja, ampak te tu ne potrebujemo.
Skratka, glede na vprašan pojem "Kartoffelspalten" bi moral biti pravi izraz "krompirju v oblicah" ali "krompir narezan na krhlje" - pač odvisno od tega, kolikorat se razreže gomoljko.

Vir iz mojih kuharskih knjig :)



Tjasa Kuerpick
Slovenia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
Notes to answerer
Asker: obrnjeno (tolažilno) vprašanje: kaj bi bil krompir v oblicah po nemško?


55 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Krompirjevi krhlji


Explanation:
www.zonta-sp.si/Meni4.html - tule jih ponujajo :)
Bilo je se nekaj zadetkov, zal brez slik...

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2006-08-06 19:53:29 GMT)
--------------------------------------------------

Sem brskala pa nisem nasla "reznjev"....
Sicer pa poznam "krompirjeve svaljke/svaljcke", samo to je ze druga zgodba...:)

--------------------------------------------------
Note added at 5 days (2006-08-11 20:58:59 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Svaljki so (mislim da...) iz krompirja in testa, potem pa jih damo v olje kot npr. pomfri. Neke vrste kroketi, samo da je "skorja" gladka. Lahko so tudi kifeljcki. Dobra stvar :)

Urska Longer
Austria
Works in field
Native speaker of: Slovenian
PRO pts in category: 12
Grading comment
... ker je bil prvi odgovor v smeri. Svaljki? Gnocchi tudi v Nemčiji, ker jih NBemci ne poznajo, tudi Knoedel ne bi bilo prav.
Notes to answerer
Asker: sem se sam spomnil nanje ... in pa na režnje (?) . Mimogrede, USA pozna wedges--- Da vidimo, kaj pravijo drugi