KudoZ home » German to Slovenian » Law (general)

entsprechend den örtlich geltenden nationalen Vorschriften

Slovenian translation: skladno s krajevno veljavnimi državnimi predpisi


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:entsprechend den örtlich geltenden nationalen Vorschriften
Slovenian translation:skladno s krajevno veljavnimi državnimi predpisi
Entered by: Vito Smolej

20:13 Feb 12, 2009
German to Slovenian translations [PRO]
Tech/Engineering - Law (general)
German term or phrase: entsprechend den örtlich geltenden nationalen Vorschriften
gre za redno in pogosto nastopajoči izraz, ki ga verjetno slovenska "predpisologija" izraža na en in isti - oziroma na en prevladujoči - način. Moja floskula doslej "v skladu z državnimi predpisi, ki veljajo na licu mesta". Kakšen boljši predlog? Hvala vnaprej.
Vito Smolej
Germany
skladno s krajevno veljavnimi državnimi predpisi
Explanation:
Podoben predlog kot doslej, z manj nepotrebnimi tujkami. Sicer pa to očitno ni zelo pogosto rabljena fraza, ker je ni v Eur-lex itd.
Selected response from:

Franci Kopac
Slovenia
Grading comment
...pa imamo spet malo reda (g).

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1skladno s krajevno veljavnimi državnimi predpisi
Franci Kopac
3nacionalna zakonodaja
Aleksandra Zivkovic
3v skladu z drzavnimi predpisi, ki veljajo na (doloceni) lokalni ravniUrska Longer


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
v skladu z drzavnimi predpisi, ki veljajo na (doloceni) lokalni ravni


Explanation:
se nekaj predlogov:
...veljavnimi drzavnimi (lokalnimi) predpisi/zakoni
...veljavnimi lokalnimi predpisi dolocene drzave
...lokalnimi predpisi, ki veljajo v doloceni drzavi
...lokalno veljavnimi drzavnimi predpisi

Urska Longer
Austria
Works in field
Native speaker of: Slovenian
PRO pts in category: 12

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
skladno s krajevno veljavnimi državnimi predpisi


Explanation:
Podoben predlog kot doslej, z manj nepotrebnimi tujkami. Sicer pa to očitno ni zelo pogosto rabljena fraza, ker je ni v Eur-lex itd.

Franci Kopac
Slovenia
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 4
Grading comment
...pa imamo spet malo reda (g).
Notes to answerer
Asker: EuroLex tega ne pozna (legislatura se pač ne bo a priori sama sebe omejevala), je pa izraz redno srečati v navodilih za uporabo, varnostnih listih etc.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Helena Koželj
2 days3 hrs

42 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
nacionalna zakonodaja


Explanation:
Moja pa kar po liniji najmanjšega odpora:

v skladu z lokalno veljavnimi nacionalnimi predpisi

(lokalno, ker bi krajevno zvenelo nekam butalsko, čeprav sta po moje lokalna in nacionalna zakonodaja dve ločeni pravni zadevi)

Kar se "nacionalnih" tiče je pa 100%


--------------------------------------------------
Note added at 2 dni14 h (2009-02-15 10:14:06 GMT)
--------------------------------------------------

Glede nacionalnih:

tudi sama sem se izrazu striktno izogibala, pa so me pred par leti, hm, poucili, da je ustrezen. Glej stran Službe Vlade RS za . zakonodajo, npr.:

http://www.svz.gov.si/si/postopek_notifikacije/notifikacija_...



Aleksandra Zivkovic
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: nacionalno se v Evropi (še posebej pa naBalkanu) že od Herderja naprej tepe z državnim. Izrazu se dosledno izogibam.