KudoZ home » German to Slovenian » Mechanics / Mech Engineering

reiter

Slovenian translation: konjiöek


13:13 Feb 23, 2006
German to Slovenian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / baumaschinen
German term or phrase: reiter
Reiter offnen bei Holzbearbeitungsmachinen
Jelka Slemensek
Slovenian translation:konjiöek
Explanation:
Nemško-slovenski strojniški slovar (Boris Černigoj, 1990):
- Reiterschaufel - lopata z viličastim korenom;
- Reiterstock - konjiček (pri stružnici);
- Reiterspitze - konica konjička

Iz teh treh pojmov sklepam, da bi LAHKO bil "konjiček"
(če je lahko pri stružnici, je .mogoče lahko tudi pri lesno-predelovalnih strojih).

(Žal več nimam oz. ne vem.)
Selected response from:

Ger2Slo
Slovenia
Grading comment
Thanks you helped me a lot, I figured something like that
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3jahač
Vito Smolej
1konjiöekGer2Slo


  

Answers


37 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
konjiöek


Explanation:
Nemško-slovenski strojniški slovar (Boris Černigoj, 1990):
- Reiterschaufel - lopata z viličastim korenom;
- Reiterstock - konjiček (pri stružnici);
- Reiterspitze - konica konjička

Iz teh treh pojmov sklepam, da bi LAHKO bil "konjiček"
(če je lahko pri stružnici, je .mogoče lahko tudi pri lesno-predelovalnih strojih).

(Žal več nimam oz. ne vem.)

Ger2Slo
Slovenia
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 50
Grading comment
Thanks you helped me a lot, I figured something like that

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
jahač


Explanation:
"konjiček" ima pasivno, ne pa aktivno opravka z jahanjem: če že kaj, gotovo ne jaše, ampak je jahan.

LP

smo

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2006-02-23 18:55:02 GMT)
--------------------------------------------------

... Černigoj mi sicer ne more priskočiti na pomoč (g), ampak recimo debenjak

Reiter1, der, (-s, -)

1. jahač, jezdec; Chemie jahač; spanischer ~ španski
jezdec; 4 apokalyptische ~ 4 jezdeci apokalipse

2. (Gestell, Bock) stožje, ostrvi

pri čemer ostrvi ne pridejo v poštev, stožje je pa najti samo pod Mangrtom... (hočem reči, arhaičen izraz...)

Vito Smolej
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 72
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?