KudoZ home » German to Slovenian » Mechanics / Mech Engineering

Kabelverschraubung

Slovenian translation: kabelski navojni priključek


17:18 Mar 4, 2007
German to Slovenian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / Pneumatischer Absperrschieber
German term or phrase: Kabelverschraubung
Schutzart nach DIN 40 050
elektrischer Anschluss: 230 V - AC
Kabelverschraubung: Pg 9
hatipovic
Slovenian translation:kabelski navojni priključek
Explanation:
alternativa:
kabelski navojni priključek - 20x na google
kabelska uvodnica 300x (ampak večinoma v hrvaškem kontekstu)
Selected response from:

Vito Smolej
Germany
Grading comment
Hvala lepa!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5kabelski navojni priključek
Vito Smolej
5kabelska uvodnicaTadej Kokalj
3 -1kabelska spojka z navojemUrska Longer
1vijačna spojka vodnikov
Tjasa Kuerpick


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
kabelski navojni priključek


Explanation:
alternativa:
kabelski navojni priključek - 20x na google
kabelska uvodnica 300x (ampak večinoma v hrvaškem kontekstu)

Vito Smolej
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 72
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?
Grading comment
Hvala lepa!

9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
kabelska uvodnica


Explanation:
http://www.autec-vertrieb.de/kabelverschraubungen/verschraub...

http://www.plastron.si/store/index.php?option=com_virtuemart...



--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-03-04 19:19:58 GMT)
--------------------------------------------------

OK, pa še nekaj statistike:
iskalnik - uvodnica, kabelska uvodnica, kabelski navojni priključek
www.najdi.si - 2143, 671, 89
Fidaplus - 18, 9, 0

Tadej Kokalj
Slovenia
Specializes in field
Native speaker of: Slovenian
PRO pts in category: 75

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
kabelska spojka z navojem


Explanation:


Urska Longer
Austria
Specializes in field
Native speaker of: Slovenian
PRO pts in category: 76

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Tadej Kokalj: Oznaka Pg 9 natančno opisuje element. V tem primeru ne gre za nikakršno spojko.
10 mins

3 days10 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
vijačna spojka vodnikov


Explanation:
takole piše običajno na škatlici

Tjasa Kuerpick
Slovenia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 184