KudoZ home » German to Slovenian » Mechanics / Mech Engineering

Kontur-Editor

Slovenian translation: urejevalnik kontur


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Kontur-Editor
Slovenian translation:urejevalnik kontur
Entered by: Teja Prosenc

13:48 Jan 31, 2009
German to Slovenian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Kontur-Editor
Schleifmaschine
Teja Prosenc
Slovenia
urejevalnik kontur
Explanation:
oblikovalnik kontur
Selected response from:

Urska Longer
Austria
Grading comment
Hvala lepa, Urška.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Kontur-Editor (urejevalnik obrisov/kontur)
darkokoporcic
3urejevalnik konturUrska Longer


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
urejevalnik kontur


Explanation:
oblikovalnik kontur

Urska Longer
Austria
Specializes in field
Native speaker of: Slovenian
PRO pts in category: 76
Grading comment
Hvala lepa, Urška.

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Kontur-Editor (urejevalnik obrisov/kontur)


Explanation:
Zelo verjetno gre za programsko aplikacijo proizvajalca stroja, kjer so tudi sami uporabili angleško besedo, tako da bi jaz ohranil originalni naziv kot blagovno znamko, v oklepaju pa bi ga prevedel kot urejevalnik obrisov oz. kontur.


darkokoporcic
Slovenia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 96