KudoZ home » German to Slovenian » Mechanics / Mech Engineering

Abtrag

Slovenian translation: globina brušenja


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Abtrag
Slovenian translation:globina brušenja
Entered by: Teja Prosenc

15:58 Jan 31, 2009
German to Slovenian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Abtrag
Abtrag pro Abrichtdurchgang (Schleifmaschine)
Teja Prosenc
Slovenia
globina brušenja
Explanation:
Mogoče gre za globino brušenja - oz. za to, koliko materiala se odstrani v enem delovnem koraku - samo ugibam!
Selected response from:

mirjana_d
Slovenia
Grading comment
Najlepša hvala za pomoč.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4odvzem, posnemanje (materiala)
darkokoporcic
3odstranitevUrska Longer
1 +1globina brušenjamirjana_d


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
globina brušenja


Explanation:
Mogoče gre za globino brušenja - oz. za to, koliko materiala se odstrani v enem delovnem koraku - samo ugibam!

mirjana_d
Slovenia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Najlepša hvala za pomoč.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  darkokoporcic
5 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
odstranitev


Explanation:
odbrusitev; odbruseno

Urska Longer
Austria
Specializes in field
Native speaker of: Slovenian
PRO pts in category: 76

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
odvzem, posnemanje (materiala)


Explanation:
Mirjana je zadela pravi pomen, lahko bi rekli tudi globina brušenja, vendar pogosteje govorimo o debelini odvzema, posnetja, ... Velja za vse podobne obdelovalne tehnike, tudi skobljanje ali pehanje.


darkokoporcic
Slovenia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 96