KudoZ home » German to Slovenian » Mechanics / Mech Engineering

Abrichtvorschub

Slovenian translation: poravnalni pomik


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Abrichtvorschub
Slovenian translation:poravnalni pomik
Entered by: Teja Prosenc

16:21 Jan 31, 2009
German to Slovenian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Abrichtvorschub
Abrichtvorschübe (Schleifmaschine)
Teja Prosenc
Slovenia
poravnalni pomik
Explanation:
pomik/pomikalo; naravnalni/-o
Selected response from:

Urska Longer
Austria
Grading comment
Hvala za pomoč.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3poravnalno podajanje, podajalni gib poravnavanja
darkokoporcic
3poravnalni pomikUrska Longer


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
poravnalni pomik


Explanation:
pomik/pomikalo; naravnalni/-o

Urska Longer
Austria
Specializes in field
Native speaker of: Slovenian
PRO pts in category: 76
Grading comment
Hvala za pomoč.

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
poravnalno podajanje, podajalni gib poravnavanja


Explanation:
Gre za poravnavanje v smislu površinske obdelave (ne za poravnavo obdelovanca).

darkokoporcic
Slovenia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 96