KudoZ home » German to Slovenian » Mechanics / Mech Engineering

Schnittigkeit

Slovenian translation: rezilnost


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Schnittigkeit
Slovenian translation:rezilnost
Entered by: Ger2Slo

22:10 Feb 4, 2009
German to Slovenian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / Schleifmachine
German term or phrase: Schnittigkeit
Schnittigkeit
Teja Prosenc
Slovenia
rezilnost
Explanation:
Samo ugibam (ni moje področje)!

Na spletu govorijo o "rezilnosti" (mogoče v primerih, kjer se lahko na brusilne stroje namestijo tudi rezilne plošče, ne samo brusilne).

Npr. "Brusne in rezilne plošče" na www.klasand.si/docs/Suhner_Abrasive_Expert_slo.pdf.

Druge povezave ProZ ne sprejme med povezave, zato jo kopiram sem:
http://www.google.si/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=rezil...

Selected response from:

Ger2Slo
Slovenia
Grading comment
Hvala lepa za pomoč.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1rezalna sposobnost
darkokoporcic
1rezilnostGer2Slo
1obdelovalnostmirjana_d


Discussion entries: 2





  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
obdelovalnost


Explanation:
Mislim da gre za obdelovalnost, a ni gotovo
Izdano delo: Structure analysis of aluminium alloys and
criteria of cuttability = Strukturna analiza aluminijevih zlitin in
kriteriji obdelovalnosti
cuttybility naj bi bil angleški prevod za Schnittigkeit

--------------------------------------------------
Note added at 29 mins (2009-02-04 22:40:39 GMT)
--------------------------------------------------

tipkarska: "cuttability"

mirjana_d
Slovenia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 8

12 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
rezilnost


Explanation:
Samo ugibam (ni moje področje)!

Na spletu govorijo o "rezilnosti" (mogoče v primerih, kjer se lahko na brusilne stroje namestijo tudi rezilne plošče, ne samo brusilne).

Npr. "Brusne in rezilne plošče" na www.klasand.si/docs/Suhner_Abrasive_Expert_slo.pdf.

Druge povezave ProZ ne sprejme med povezave, zato jo kopiram sem:
http://www.google.si/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=rezil...




    Reference: http://www.klasand.si/sr/docs/Suhner_Abrasive_Expert_slo.pdf
Ger2Slo
Slovenia
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 50
Grading comment
Hvala lepa za pomoč.

14 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
rezalna sposobnost


Explanation:
Rezilnost mi ni všeč, ker govorimo o rezanju, rezalnih orodjih, torej težko pridem do te izpeljave (rezilnost bi bila lahko kvečjemu lastnost rezila in ne "rezala" oz. rezalnega orodja. Dvorezilni nož da, rezilna sposobnost pa ne, upam da je to razumljiv primer.

Tudi se mi ne zdi, da bi kaka velika avtoriteta na spletu govorila o rezilnosti. PAč pa sem našel rezalno sposobnost v enem od zapisov ZRC SAZU (ki nima vedno idealnih rešitev, je pa nesporna jezikovna avtoriteta). Pri tem izrazu nimam nobenih pomislekov, je precizen, pravilen in ne predolg.

darkokoporcic
Slovenia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 96

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tjasa Kuerpick: z nastavitvijo pomika brusilne plošče je omogočen postopek samodejnega učinka ostrenja med celotnim postopkom brušenja
2 days4 hrs