ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » German to Slovenian » Medical: Instruments

Kolbe

Slovenian translation: kajti drugače boste potegnili gel nazaj v aplikator

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Kolbe
Slovenian translation:kajti drugače boste potegnili gel nazaj v aplikator

19:27 Sep 20, 2012
    The asker opted for community grading. The question was closed on 2012-09-24 13:54:09 based on peer agreement (or, if there were too few peer comments, asker preference.)


German to Slovenian translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments
German term or phrase: Kolbe
Gre za gel kontracepcijski gel za uporabo z diafragmo:

Navodilo za uporabo vaginalnega aplikatorja:

"Ziehen Sie den leeren Applikator aus der Scheide ohne am Kolben zu ziehen, da sie sonst das Gel wieder in den Kolben ziehen würden."

Ce je Kolbe 'bat' potem ne razumem zadnjega dela stavka..."[...]kajti drugace boste potegnili gel nazaj v bat". Hmmm, ali ne bi bilo bolj logicno "nazaj v tubo"?

Ali pa cesa ne razumem (kar je tudi mozno).
Hvala lepa!
lirka
Austria
kajti drugače boste potegnili gel nazaj v aplikator
Explanation:
Mogoče na tak način.

Če aplikator vlečeš iz vagine z batom, potem vanj znova potegneš gel.

Drugače pa imaš čisto prav, res ni logično.

--------------------------------------------------
Note added at 8 min (2012-09-20 19:35:34 GMT)
--------------------------------------------------

Nehmen Sie den leeren Applikator aus der Scheide, ohne am Kolben zu ziehen, da sonst die Vaginalcreme teilweise wieder zurück in das Rohr zurückgesaugt würde. (primer iz http://www.hexal.de/praeparate/arzneimittel-richtig-anwenden...
Selected response from:

Anita Šumer
Slovenia
Grading comment
Hvala!
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5vaginalni aplikatorTansekB
3 +1kajti drugače boste potegnili gel nazaj v aplikator
Anita Šumer
3bat
Alenka Satler


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
kajti drugače boste potegnili gel nazaj v aplikator


Explanation:
Mogoče na tak način.

Če aplikator vlečeš iz vagine z batom, potem vanj znova potegneš gel.

Drugače pa imaš čisto prav, res ni logično.

--------------------------------------------------
Note added at 8 min (2012-09-20 19:35:34 GMT)
--------------------------------------------------

Nehmen Sie den leeren Applikator aus der Scheide, ohne am Kolben zu ziehen, da sonst die Vaginalcreme teilweise wieder zurück in das Rohr zurückgesaugt würde. (primer iz http://www.hexal.de/praeparate/arzneimittel-richtig-anwenden...

Anita Šumer
Slovenia
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 2
Grading comment
Hvala!
Notes to answerer
Asker: Torej, kot prvo je to bat. Kot drugo imam pa tudi prav, da je nelogicno ( sem le zamutila to s tubo, seveda ne v tubo ampak v aplikator!). Kot tretje, havla lepa!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrej Fric: Drži.
31 mins
  -> Hvala!

10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
bat


Explanation:
Besede "Kolbe" ni, obstaja "der Kolben", podobna besedila pa navajajo, da se vsebina vrne v cevko, ne v bat; morda gre za napako.

Example sentence(s):
  • Nehmen Sie den leeren Applikator aus der Scheide, ohne am Kolben zu ziehen, da sonst die Vaginalcreme teilweise wieder zurück in das Rohr zurückgesaugt ...

    Reference: http://www.medintim.de/assets/Applikatoren/manual-applikator...
    Reference: http://www.raiffeisen-apotheke.de/index.php?option=com_conte...
Alenka Satler
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 1

18 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
vaginalni aplikator


Explanation:
Potegnite prazen aplikator iz nožnice, ne da bi vlekli na batu, ker bi gel sicer ponovno vskali v aplikator.

TansekB
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in SlovenianSlovenian