KudoZ home » German to Slovenian » Medical (general)

schubförmige Multiple Sklerose

Slovenian translation: recidivno remitentna oblika multiple skleroza


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:schubförmige Multiple Sklerose
Slovenian translation:recidivno remitentna oblika multiple skleroza
Entered by: Tjasa Kuerpick

14:48 Feb 12, 2009
German to Slovenian translations [PRO]
Medical - Medical (general)
German term or phrase: schubförmige Multiple Sklerose
MS, ki se zaradi stresa itd, poslapša v presledkih
Tjasa Kuerpick
Slovenia
recidivno remitentna oblika multiple skleroza
Explanation:
Tako jo uradno imenujejo, glede na to,da je vec oblik MS. V anglescini : relapsing-remitting MS

Lep pozdrav
Selected response from:

lirka
Austria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1recidivno remitentna oblika multiple skleroza
lirka
1 +1recidivna remitentna MSmirjana_d


Discussion entries: 4





  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
recidivna remitentna MS


Explanation:
Mislim da je to to, ampak to je le sklepanje na podlagi navedenih virov, tako da ni gotovo!!

http://bayerschering.bayer.si/docs/Multipla_skleroza/Mejniki...
http://www.rebif.at/austria/branded/doctors/nature_of_MS/pat...

mirjana_d
Slovenia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lirka: ja, lahko potrdim, v bistvu je to to z malimi "popravki" ( see above)
3 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
recidivno remitentna oblika multiple skleroza


Explanation:
Tako jo uradno imenujejo, glede na to,da je vec oblik MS. V anglescini : relapsing-remitting MS

Lep pozdrav

lirka
Austria
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Urska Longer
4 hrs