KudoZ home » German to Swedish » Electronics / Elect Eng

Anzeige für aktiven Schaltausgang

Swedish translation: indikator för aktiv utgång


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Anzeige für aktiven Schaltausgang
Swedish translation:indikator för aktiv utgång
Entered by: tauvon

17:38 Mar 28, 2004
German to Swedish translations [PRO]
Electronics / Elect Eng / Termostat
German term or phrase: Anzeige für aktiven Schaltausgang
Under specifikationerna för en rumstermostat.
tauvon
Sweden
indikator för aktiv utgång
Explanation:
k
Selected response from:

Reino Havbrandt
Sweden
Grading comment
Jag tror mer att det är en indikator. Räcker det med utgång bara måntro?
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4visning av aktiv manöverutgång
Mats Wiman
2indikator för aktiv utgångReino Havbrandt


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Anzeige für aktiven Schaltausgang
visning av aktiv manöverutgång


Explanation:
Schaltausgang: Kopplings-/brytar-/manöverutgång

Mats Wiman
Sweden
Works in field
Native speaker of: Native in SwedishSwedish
PRO pts in category: 48

23 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
indikator för aktiv utgång


Explanation:
k

Reino Havbrandt
Sweden
Specializes in field
Native speaker of: Native in SwedishSwedish, Native in FinnishFinnish
PRO pts in category: 113
Grading comment
Jag tror mer att det är en indikator. Räcker det med utgång bara måntro?