KudoZ home » German to Swedish » Furniture / Household Appliances

Midischrank

Swedish translation: halvhögt skåp


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Midischrank
Swedish translation:halvhögt skåp
Entered by: Erik Hansson

07:06 Sep 17, 2007
German to Swedish translations [PRO]
Tech/Engineering - Furniture / Household Appliances / badrumsmöbler
German term or phrase: Midischrank
Mellanhögt badrumsskåp. Se länk nedan:
http://www.neckermann.de/index.mb1?mb_f020_id=M4xSB7v0SA0k31...
Erik Hansson
Germany
halvhögt skåp
Explanation:
Du var på rätt väg i alla fall...
Selected response from:

Lena Samuelsson
Sweden
Grading comment
Tack för hjälpen (till er två).
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4halvhögt skåp
Lena Samuelsson
3halvhögskåp
Stefanie Busam Golay


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
halvhögt skåp


Explanation:
Du var på rätt väg i alla fall...


    Reference: http://www.tabyror.se/katalog/katalog0506_1.pdf
Lena Samuelsson
Sweden
Works in field
Native speaker of: Native in SwedishSwedish
PRO pts in category: 28
Grading comment
Tack för hjälpen (till er två).

17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
halvhögskåp


Explanation:
lfö säljer sk "halvhögskåp".

--------------------------------------------------
Note added at 19 Min. (2007-09-17 07:26:20 GMT)
--------------------------------------------------

http://ifo.se/?id=129&prodID=14282

Stefanie Busam Golay
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 14