KudoZ home » German to Swedish » Livestock / Animal Husbandry

Zuckerrübenvollschnitzel

Swedish translation: torkad betsnitsel (ej extraherad)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Zuckerrübenvollschnitzel
Swedish translation:torkad betsnitsel (ej extraherad)
Entered by: Åsa Valley

10:13 Sep 3, 2008
German to Swedish translations [PRO]
Science - Livestock / Animal Husbandry
German term or phrase: Zuckerrübenvollschnitzel
Ingår i samma lista över ingredienser i ett hundfoder som min föregående fråga (Griebenmehl). Sockerbetor förstår jag men går bet (!) på -vollschnitzel.
Åsa Valley
Sweden
torkad betsnitsel (ej extraherad)
Explanation:
Fackterm enligt denna ordlista:
Selected response from:

Jan Sundström
Sweden
Grading comment
Tack!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5torkad betsnitsel (ej extraherad)
Jan Sundström
4betsnitsel
Mattias Grafström


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
betsnitsel


Explanation:
Känns det som...lycka till :-)


    Reference: http://www.dille.se/core/files/4873.Mimmi%20F%20version%20II...
Mattias Grafström
Sweden
Native speaker of: Native in SwedishSwedish

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
torkad betsnitsel (ej extraherad)


Explanation:
Fackterm enligt denna ordlista:


    Reference: http://w2.zuckertechniker.de/translations.php?id=2540&langua...
    Reference: http://www.google.com/url?sa=t&source=web&ct=res&cd=8&url=ht...
Jan Sundström
Sweden
Native speaker of: Native in SwedishSwedish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Tack!