KudoZ home » German to Swedish » Tech/Engineering

Ansteuerkoffer

Swedish translation: provväska


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Ansteuerkoffer
Swedish translation:provväska
Entered by: Erik Hansson

22:13 Mar 23, 2002
German to Swedish translations [PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: Ansteuerkoffer
Utrustning för att testa funktion i en proportionalventil.
Erik Hansson
Germany
provväska, mätväska, testväska
Explanation:
dvs väska med kopplingar och annat för att påverka ventilen och göra mätningar

Utan kontext omöjligt att säga något bättre.

Selected response from:

Mats Wiman
Sweden
Grading comment
Tack!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4kontrollutrustning
Holger Gremminger
4provväska, mätväska, testväska
Mats Wiman


  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
provväska, mätväska, testväska


Explanation:
dvs väska med kopplingar och annat för att påverka ventilen och göra mätningar

Utan kontext omöjligt att säga något bättre.




    Ernst 2000 (CD)+MW
Mats Wiman
Sweden
Native speaker of: Native in SwedishSwedish
PRO pts in pair: 2143
Grading comment
Tack!

1 day14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kontrollutrustning


Explanation:
Håll det allmänt :-)

Holger Gremminger
Native speaker of: Native in SwedishSwedish
PRO pts in pair: 438