KudoZ home » German to Swedish » Tech/Engineering

Sicherheitstechnische Anforderungen für Konstruktion und Bau von Druck- und Papi

Swedish translation: Säkerhetstekniska krav på konstruktion och tillverkning av tryckeri- och pappersbearbetningsmaskiner


12:40 May 25, 2002
German to Swedish translations [PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: Sicherheitstechnische Anforderungen für Konstruktion und Bau von Druck- und Papi
prEN 1010 "Sicherheitstechnische Anforderungen für Konstruktion und Bau von Druck- und Papierverarbeitungsmaschinen" (1998 Teil 1+2)

Hela frasen passade inte in i fältet ...
Holger Gremminger
Swedish translation:Säkerhetstekniska krav på konstruktion och tillverkning av tryckeri- och pappersbearbetningsmaskiner
Explanation:
Är strängt taget bara en annan variant.
Selected response from:

Erik Hansson
Germany
Grading comment
Tackar er båda!
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Säkerhetstekniska krav på konstruktion och tillverkning av tryckeri- och pappersbearbetningsmaskiner
Erik Hansson
3 +1Säkerhetstekniska krav för konstruktion och byggande
Eva Gustavsson


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Säkerhetstekniska krav för konstruktion och byggande


Explanation:
... av tryckpressar och pappersbearbetningsmaskiner

Eva Gustavsson
Native speaker of: Native in SwedishSwedish
PRO pts in pair: 253

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Erik Hansson: Håller med - kanske med en smärre ändring (se nedan)
1 day3 hrs

1 day4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Säkerhetstekniska krav på konstruktion och tillverkning av tryckeri- och pappersbearbetningsmaskiner


Explanation:
Är strängt taget bara en annan variant.


    Egen erfarenhet
Erik Hansson
Germany
Native speaker of: Native in SwedishSwedish
PRO pts in pair: 2674
Grading comment
Tackar er båda!