KudoZ home » German to Swedish » Tech/Engineering

Die zuletzt vorgenommene Einstellung bleibt jeweils erhalten.

Swedish translation: Se nedan


09:20 May 25, 2003
German to Swedish translations [PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: Die zuletzt vorgenommene Einstellung bleibt jeweils erhalten.
bruksanvisning för dikteringsapparat
(får inte ihop någon bra formulering...)
Karin Hallberg
Spain
Swedish translation:Se nedan
Explanation:
Den senast genomförda inställningen behålls vid varje tillfälle

Borde fungera tycker jag.
Selected response from:

Anette Sjoberg
Grading comment
tack så mycket!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Se nedanAnette Sjoberg
3Den senast gjorda inställningen blir alltid kvar...Staffan Wiman


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Den senast gjorda inställningen blir alltid kvar...


Explanation:
eventuellt inställningarna trots tyskans singular.

Staffan Wiman
Sweden
Native speaker of: Swedish
PRO pts in pair: 745

27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Se nedan


Explanation:
Den senast genomförda inställningen behålls vid varje tillfälle

Borde fungera tycker jag.

Anette Sjoberg
Native speaker of: Native in SwedishSwedish
PRO pts in pair: 44
Grading comment
tack så mycket!