KudoZ home » German to Turkish » Bus/Financial

lastschrifteinzug

Turkish translation: Odeme emri


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:lastschrifteinzug
Turkish translation:Odeme emri
Entered by: M. Karahasan

10:57 May 10, 2002
German to Turkish translations [Non-PRO]
Bus/Financial
German term or phrase: lastschrifteinzug
Zahlung per Kreditkarte oder Lastschrifteinzug

yetmezse bir de burada geçiyor:

Sie können Ihre Zahlung per Kreditkarte leisten oder im Inland mit einmaligem Lastschrifteinzug.

Ödeme emri gibi bir þey mi acaba?
sevinc altincekic
Odeme emri
Explanation:
Ödemenizi kredi karti ile veya yurt icinde bir defalık ödeme emri ile yapabilirsiniz.
Selected response from:

M. Karahasan
Turkey
Grading comment
İkinize de çok teşekkürler. Aynı anlamı vermişsiniz, ama emri sözcüğünü tercih ettim:) Bu arada ne kadar az Almanca çevirmenimiz var burada.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5zimmet kaydıKalyoncu
4Odeme emriM. Karahasan
4Ödeme talimatı
Elif Erkmen


  

Answers


36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Ödeme talimatı


Explanation:
Kredi kartı ile ödeme veya ülke içersinde (sınırlar içinde) bir sefere mahsus olmak üzere ödeme emri (talimatı)
ile ödeme yapabilirsiniz.

Umarım işinize yarar
Elif


Elif Erkmen
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in pair: 4

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Odeme emri


Explanation:
Ödemenizi kredi karti ile veya yurt icinde bir defalık ödeme emri ile yapabilirsiniz.


    Reference: http://communities.msn.de/mustafakarahasan
    Reference: http://www.beepworld.de/members/tercueman
M. Karahasan
Turkey
Grading comment
İkinize de çok teşekkürler. Aynı anlamı vermişsiniz, ama emri sözcüğünü tercih ettim:) Bu arada ne kadar az Almanca çevirmenimiz var burada.

1035 days   confidence: Answerer confidence 5/5
zimmet kaydı


Explanation:
Bu işlem, karşı tarafa hesabınızdan para çekebilmesi üzere yetki vermeniz işlemidir.
Bu durum, sizin çevirinizdeki gibi sınırlı da olabilir, sürekli de olabilir.


Kalyoncu
Turkey
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in TurkishTurkish
PRO pts in pair: 994