KudoZ home » German to Turkish » Energy / Power Generation

Fernwärme

Turkish translation: UZAKTAN ISITMA


19:54 Mar 29, 2008
German to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation
German term or phrase: Fernwärme
Konutların kaloriferleri ile ilgili.
Gülter Beissel
Germany
Turkish translation:UZAKTAN ISITMA
Explanation:
kojenerasyon sistemleri ile merkezi ve uzaktan ısıtma sistemleri de finanse edilir. TEŞVİK FİNANSMANINA GİDEN YOL:. KfW Förderbank tarafından verilen ...

... compressor heating effect (heat pump): kompresörün ısıtma etkisi (ısı pompası) ... ısıtma ile besleme; district heating supply: uzaktan ısıtma ana hattı ...
Selected response from:

Sebla Ronayne
United States
Grading comment
Çok teşekkür ederim, Sebla.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Jeotermal bölgesel ısıtma sistemiKalyoncu
5UZAKTAN ISITMA
Sebla Ronayne


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
UZAKTAN ISITMA


Explanation:
kojenerasyon sistemleri ile merkezi ve uzaktan ısıtma sistemleri de finanse edilir. TEŞVİK FİNANSMANINA GİDEN YOL:. KfW Förderbank tarafından verilen ...

... compressor heating effect (heat pump): kompresörün ısıtma etkisi (ısı pompası) ... ısıtma ile besleme; district heating supply: uzaktan ısıtma ana hattı ...


    hilfe.wien.gv.at/content/tr/10/InstitutionDetail.do?it_1=2097543&senseid=78 - 10k -
Sebla Ronayne
United States
Native speaker of: Native in TurkishTurkish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4
Grading comment
Çok teşekkür ederim, Sebla.

22 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Jeotermal bölgesel ısıtma sistemi


Explanation:
ing: district heating

http://www.google.com.tr/search?hl=tr&q=district heating jeo...

Kalyoncu
Turkey
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 15