KudoZ home » German to Turkish » Engineering (general)

Gebindeinhalt

Turkish translation: bkz.


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Gebindeinhalt
Turkish translation:bkz.
Entered by: adosanis

08:58 Mar 10, 2007
German to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
German term or phrase: Gebindeinhalt
Der Gebindeinhalt vom Spülmittel muss aufgefüllt werden
adosanis
bkz.
Explanation:
xy'nin içinde bulunan şişe ya da kutunun miktarı
yani 'messbecher' denildiğinde o ilacın (örnek olarak ilaç verilirse) kullanılma miktarını gösteren limit olur. sizin sormuş olduğunuz nesnenin ne olduğunu bilemediğim için XY dedim. o miktar kutunun ya da şişenin bütününü içeriyor olsa gerek (messbecher le arasındaki fark olarak sunuyorum)
ıyı bir hafta sonu dileklerimle
Selected response from:

Sebla Ronayne
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1bkz.
Sebla Ronayne
5Ambalajın (kutunun, şişenin) içeriği
tontoon
5ambalaj biriminin içeriğiGülter Beissel


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
bkz.


Explanation:
xy'nin içinde bulunan şişe ya da kutunun miktarı
yani 'messbecher' denildiğinde o ilacın (örnek olarak ilaç verilirse) kullanılma miktarını gösteren limit olur. sizin sormuş olduğunuz nesnenin ne olduğunu bilemediğim için XY dedim. o miktar kutunun ya da şişenin bütününü içeriyor olsa gerek (messbecher le arasındaki fark olarak sunuyorum)
ıyı bir hafta sonu dileklerimle

Sebla Ronayne
United States
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kalyoncu
2 hrs
  -> teşekkür ederim

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
ambalaj biriminin içeriği


Explanation:
Verpackungseinheit = Gebinde


    Reference: http://de.wikipedia.org/wiki/Gebinde
Gülter Beissel
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4

1 day3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Ambalajın (kutunun, şişenin) içeriği


Explanation:
Burada deterjan söz konusu olduğundan, kutu ya da şişe kullanılabilir. Söylenmek istenen, ambalajın içeriği eksildiğinde, ekleme yapılması gerektiğidir.

tontoon
Turkey
Native speaker of: Turkish