KudoZ home » German to Turkish » Engineering (general)

in voller Höhe aufgebracht

Turkish translation: tam yükle uygulamak


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:in voller Höhe aufgebracht
Turkish translation:tam yükle uygulamak
Entered by: adosanis

03:26 Mar 14, 2007
German to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
German term or phrase: in voller Höhe aufgebracht
Die Prüfkräfte wurden bei den Zug-Druck-Versuchen stufenweise von 50% auf 100% gesteigert und dann 2x in voller Höhe aufgebracht.
adosanis
tam yüksekliğe kaldırmak
Explanation:
Die Prüfkräfte wurden bei den Zug-Druck-Versuchen stufenweise von 50% auf 100% gesteigert und dann 2x in voller Höhe aufgebracht.

Deney kuvvetleri İtme-Çekme-Denemelerinde kademeli olarak % 50'den % 100'e arttırılmış ve ondan sonra da tam yüksekliğin 2 katına kaldırılmıştır.




[PDF] untitledDosya Biçimi: PDF/Adobe Acrobat
Tam yüksekliğe kaldırma kapasitesi. kgf. kgf. kg. 5575. 4952. 3984. 5495. 5284. 3593. FORKLİFT ÖZELLİKLERİ. Forklift çatal uzunlu u. Çatal kesit kal nl ...
www.cukurovaithalat.com.tr/files/pdf/terex-860.pdf - Benzer sayfalar

Hasel İstif Makinaları Sanayi ve Ticaret A.Ş. Web SitesiTüm eklemli modeller tam yükseklikte sürülebilir ve dar, tıkalı çalışma alanlarına ... alanı ve kaldırma kapasitesi gerektiren uygulamalarda kullanılırlar. ...
www.hasel.com/urunler.php?id=6 - 35k - Önbellek - Benzer sayfalar

Borusan MakinaMaksimum Yükseklikte Kaldırma Kapasitesi. 3205 kg. Kepçe Kopartma Gücü ... Belden Kırma Pimi Maksimum Yüksekliği. 3442 mm. Tam Yükseklikte Boşaltma Açısı ...
www.borusanmakina.com/BorusanMakina/machines/ShowModel.aspx... - 46k - Önbellek - Benzer sayfalar

fizik - basit makinalarBu durumda makine tam kapasite ile çalışır. Yani verim % 100 olur. ... Ağır yükleri belli yüksekliğe kaldırmak zor olduğu zaman eğik düzlem yardımıyla ...
fizik.us/kuvvet/basit-makinalar.html - 94k - Önbellek - Benzer sayfalar

Kilis BelediyesiYükleyici kazan hacmi 1.2 m3, tam yükseklikte kaldırma ağırlığı: 3978 kğ, Azami kepçe koparma kuvveti: 7200 kğ, Azami kol koparma kuvveti: 5942 kğ’ dır. ...
kilis.bel.tr/haber_detay.asp?haber_id=30 - 87k - Önbellek - Benzer sayfalar

TR.NET SAGLIKBazen de bu dişler kısmen sürer, ancak hiçbir zaman tam yüksekliğe ulaşamazlar. ... riskini ortadan kaldırmak için bu dişlerin alınması yararlı olacaktır. ...
www.tr.net/saglik/dis_sagligi_gomulu_dis.shtml - 15k - Önbellek - Benzer sayfalar

Avon RB780 CR Teknik BilgiHer hidrolik piston 20 ton kaldırma kuvvetine sahiptir ve standart olarak hidrolik hortumlarda ... Standart Tam Yüksekliğe Ulaşma Zamanı - 4 ila 6 saniye ...
www.avon-barrier.com.tr/RB780CR_TEKNIK.html - 12k - Önbellek - Benzer sayfalar

Selected response from:

Taner Göde
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1tam yüksekliğe kaldırmak
Taner Göde
5tam yükle/güçle uygulamakKalyoncu


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
tam yüksekliğe kaldırmak


Explanation:
Die Prüfkräfte wurden bei den Zug-Druck-Versuchen stufenweise von 50% auf 100% gesteigert und dann 2x in voller Höhe aufgebracht.

Deney kuvvetleri İtme-Çekme-Denemelerinde kademeli olarak % 50'den % 100'e arttırılmış ve ondan sonra da tam yüksekliğin 2 katına kaldırılmıştır.




[PDF] untitledDosya Biçimi: PDF/Adobe Acrobat
Tam yüksekliğe kaldırma kapasitesi. kgf. kgf. kg. 5575. 4952. 3984. 5495. 5284. 3593. FORKLİFT ÖZELLİKLERİ. Forklift çatal uzunlu u. Çatal kesit kal nl ...
www.cukurovaithalat.com.tr/files/pdf/terex-860.pdf - Benzer sayfalar

Hasel İstif Makinaları Sanayi ve Ticaret A.Ş. Web SitesiTüm eklemli modeller tam yükseklikte sürülebilir ve dar, tıkalı çalışma alanlarına ... alanı ve kaldırma kapasitesi gerektiren uygulamalarda kullanılırlar. ...
www.hasel.com/urunler.php?id=6 - 35k - Önbellek - Benzer sayfalar

Borusan MakinaMaksimum Yükseklikte Kaldırma Kapasitesi. 3205 kg. Kepçe Kopartma Gücü ... Belden Kırma Pimi Maksimum Yüksekliği. 3442 mm. Tam Yükseklikte Boşaltma Açısı ...
www.borusanmakina.com/BorusanMakina/machines/ShowModel.aspx... - 46k - Önbellek - Benzer sayfalar

fizik - basit makinalarBu durumda makine tam kapasite ile çalışır. Yani verim % 100 olur. ... Ağır yükleri belli yüksekliğe kaldırmak zor olduğu zaman eğik düzlem yardımıyla ...
fizik.us/kuvvet/basit-makinalar.html - 94k - Önbellek - Benzer sayfalar

Kilis BelediyesiYükleyici kazan hacmi 1.2 m3, tam yükseklikte kaldırma ağırlığı: 3978 kğ, Azami kepçe koparma kuvveti: 7200 kğ, Azami kol koparma kuvveti: 5942 kğ’ dır. ...
kilis.bel.tr/haber_detay.asp?haber_id=30 - 87k - Önbellek - Benzer sayfalar

TR.NET SAGLIKBazen de bu dişler kısmen sürer, ancak hiçbir zaman tam yüksekliğe ulaşamazlar. ... riskini ortadan kaldırmak için bu dişlerin alınması yararlı olacaktır. ...
www.tr.net/saglik/dis_sagligi_gomulu_dis.shtml - 15k - Önbellek - Benzer sayfalar

Avon RB780 CR Teknik BilgiHer hidrolik piston 20 ton kaldırma kuvvetine sahiptir ve standart olarak hidrolik hortumlarda ... Standart Tam Yüksekliğe Ulaşma Zamanı - 4 ila 6 saniye ...
www.avon-barrier.com.tr/RB780CR_TEKNIK.html - 12k - Önbellek - Benzer sayfalar



Taner Göde
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 36

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sebla Ronayne: bir kez daha...
59 mins

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
tam yükle/güçle uygulamak


Explanation:
Deneme yükleri, çekme/basma deneyleri sırasında basamak basamak % 50’den % 100’e arttırılmış ve üzerine tam güçle uygulanmıştır

Zug-Druck-Versuche = tension-compression test = Çekme/basma deneyi
https://www.tse.org.tr/turkish/abone/StandardDetay.asp?STDNO...

--------------------------------------------------
Note added at 6 Stunden (2007-03-14 09:32:28 GMT)
--------------------------------------------------

Prüfkraft = test load; test force = DENEME KUVVETİ, TEST KUVVETİ, DENEME YÜKÜ
http://www.google.com.tr/search?hl=tr&q=DENEME YÜKÜ &btnG=Go...

--------------------------------------------------
Note added at 6 Stunden (2007-03-14 09:33:39 GMT)
--------------------------------------------------

verdiğim adresleri kopyalayıp ararsanız çalışıyor, proz'da bir sorun var galiba.

--------------------------------------------------
Note added at 6 Stunden (2007-03-14 09:35:04 GMT)
--------------------------------------------------

bazı adreslerin üzerine tıklandığında adres çubuğunda 3 adet slaş çıkıyor, birini silip adresin çalışması sağlanabiliyor.

Kalyoncu
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 120