KudoZ home » German to Turkish » Engineering (general)

Außenlangträger

Turkish translation: Kaldırma Kirişi


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Außenlangträger
Turkish translation:Kaldırma Kirişi
Entered by: Taner Göde

03:55 Mar 14, 2007
German to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
German term or phrase: Außenlangträger
Weiterhin erfolgte eine messtechnische Erfassung der Durchbiegung der Außenlangträger und der Längenänderung der Diagonalen an Tür und Fenster.
adosanis
Kaldırma Kirişi
Explanation:
Yükü boylamasına kaldırmaya veya yükün kafes veya şasi üzerinde bu şekilde dağılmasına (paylaştırılmasına) yarayan uzun profil (çelik). Aralarında da çapraz veya düz kirişler bulunur.


Für die Beförderung von Großcontainern wurden diese Wagen mit hydraulischen oder mechanischen Stoßdämpfern entwickelt. Das Untergestell ist als Schweißkonstruktion ausgeführt und hat sowohl Mittellangträger als auch Außenlangträger. Zwischen den Mittellangträgern liegt der Gleitträger mit dem Stoßdämpfer und den Rückstellfedern. Der Gleitträger ist durch die ganze Länge des Untergestells geführt und trägt an seinen Enden die Kopfstücke mit den Zug- und Stoßvorrichtungen. Die Wagen sind bereits für den Einbau einer Mittelpufferkupplung vorbereitet. Die Bremsausrüstung erlaubt im Binnenverkehr eine Höchstgeschwindigkeit von 120 km/h.


Kaldırma kirişleri IndustryStock - Üreticiler ve satıcılarIndustryStock: Kaldırma kirişleri aradınız mı? Ticaret ve sanayi alanında 150.000 den fazla ürün, üretici, teslimatçı, hizmet kuruluşu ve satıcı.
www.industrystock.com/html/Kaldırma kirişleri/product-resul... - 23k - Önbellek - Benzer sayfalar

Kaldırma liftleri IndustryStock - Üreticiler ve satıcılarFLeiCon GmbH, müşteri odaklı ve profesyonel üretici olarak Bocurgatlar, Alu-Vinç, Kaldırma liftleri, Alu-Traversler, Kaldırma kirişleri alanlarında yüksek ...
www.industrystock.com/html/Kaldırma liftleri/product-result... - 24k - Önbellek - Benzer sayfalar

EGO--->Raylı Sistem Hizmetleri3 metrelik kaldırma kiriş uzunluğu 3 platform ile tedarik edilmiştir. Bu yüzden, 3 x 4 yüksek performanslı Worm Gear Screw Krikoları sağlanmıştır. ...
www.ego.gov.tr/uprs/ankaray_4_j.htm - 64k - Önbellek - Benzer sayfalar

ÖZARAR KALDIRMA MAKİNALARI; Vinç Üretimi, Türkiye Kaldırma ...ÖZARAR KALDIRMA MAKİNALARI, Türkiye İstanbul'da vinç, kaldırma makineleri, ... milleri rulmanları ,başlık kirişi çelik konstrüksyonu, ana kiriş irtibat ...
www.ozarar.com/Products/Vinc_Komponentleri.asp - 21k - Önbellek - Benzer sayfalar

ÖZARAR KALDIRMA MAKİNALARI; Vinç Üretimi, Türkiye Kaldırma ...ÖZARAR KALDIRMA MAKİNALARI, Türkiye İstanbul'da vinç, kaldırma makineleri, ... Başlık Kirişleri Son teknolojik gelişmelere göre tasarlanan yapısı ve yüksek ...
www.ozarar.com/Products/Vinc_Komponentleri.asp?ref=abazatv.... - 21k - Önbellek - Benzer sayfalar

ÇÖZÜMSANTünel kalıpları, yapılarda, betonarmedeki kolon ve kirişlerin yerini perdelerin aldığı, ... 4) Kaldırma Kirişi. 5) Hidrolik Kriko. 6) Ayar ve Tespit Çubuğu ...
www.cozumsan.com/tunelkalip.php - 15k - Önbellek - Benzer sayfalar

[PDF] BÖLÜM 7 SERBEST DONANIMLAR VE DEĞİŞTİRİLEBİLİR ELEMANLARDosya Biçimi: PDF/Adobe Acrobat - HTML olarak görüntüle
Altında enine kaldırma kirişleri bulunan boyuna. kaldırma kirişlerinde, enine kirişler boyuna ve enine. eksenler etrafında dönebilecek tarzda asılmalıdır ...
www.turkloydu.org/tr/TL/KALDIRMA/BOL07.pdf - Benzer sayfalar

K-M KÜMSAN VİNÇ SİSTEMLERİ, kaldırma makinaları ve kaldırma ...Vincin kaldırma kapasitesini, kancanın alt ve üst sınırlar arasındaki hareket ... Vinç rayları ve/veya temelleri ya da taşıyıcı kirişleri mevcut ise ...
www.kumsan.com.tr/TR/Sayfa.asp?SayfaID=4 - 44k - Önbellek - Benzer sayfalar

mutasyon.net | KültürHer iki uç blok ana kiriş, çapraz kolon ve yatay desteklerle en kalabalık ... Minimum kaldırma hızı 12 m/saat olarak gövde derece derece istenilen seviyeye ...
mutasyon.net/kultur/makaleler/dosya/default11.asp - 32k - Önbellek - Benzer sayfalar

Uçak - Vikipedi Gövdenin kuvvetleri taşıması için bir kafes-kiriş iskeleti yapılır ve bunun ... Kuyruk yukarı çekilirse kuyruk kısmında kaldırma artar ve uçağın burnu aşağı ...
tr.wikipedia.org/wiki/Uçak - 52k - Önbellek - Benzer sayfalar
Selected response from:

Taner Göde
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Kaldırma Kirişi
Taner Göde
5Yan kirişKalyoncu


Discussion entries: 1





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Kaldırma Kirişi


Explanation:
Yükü boylamasına kaldırmaya veya yükün kafes veya şasi üzerinde bu şekilde dağılmasına (paylaştırılmasına) yarayan uzun profil (çelik). Aralarında da çapraz veya düz kirişler bulunur.


Für die Beförderung von Großcontainern wurden diese Wagen mit hydraulischen oder mechanischen Stoßdämpfern entwickelt. Das Untergestell ist als Schweißkonstruktion ausgeführt und hat sowohl Mittellangträger als auch Außenlangträger. Zwischen den Mittellangträgern liegt der Gleitträger mit dem Stoßdämpfer und den Rückstellfedern. Der Gleitträger ist durch die ganze Länge des Untergestells geführt und trägt an seinen Enden die Kopfstücke mit den Zug- und Stoßvorrichtungen. Die Wagen sind bereits für den Einbau einer Mittelpufferkupplung vorbereitet. Die Bremsausrüstung erlaubt im Binnenverkehr eine Höchstgeschwindigkeit von 120 km/h.


Kaldırma kirişleri IndustryStock - Üreticiler ve satıcılarIndustryStock: Kaldırma kirişleri aradınız mı? Ticaret ve sanayi alanında 150.000 den fazla ürün, üretici, teslimatçı, hizmet kuruluşu ve satıcı.
www.industrystock.com/html/Kaldırma kirişleri/product-resul... - 23k - Önbellek - Benzer sayfalar

Kaldırma liftleri IndustryStock - Üreticiler ve satıcılarFLeiCon GmbH, müşteri odaklı ve profesyonel üretici olarak Bocurgatlar, Alu-Vinç, Kaldırma liftleri, Alu-Traversler, Kaldırma kirişleri alanlarında yüksek ...
www.industrystock.com/html/Kaldırma liftleri/product-result... - 24k - Önbellek - Benzer sayfalar

EGO--->Raylı Sistem Hizmetleri3 metrelik kaldırma kiriş uzunluğu 3 platform ile tedarik edilmiştir. Bu yüzden, 3 x 4 yüksek performanslı Worm Gear Screw Krikoları sağlanmıştır. ...
www.ego.gov.tr/uprs/ankaray_4_j.htm - 64k - Önbellek - Benzer sayfalar

ÖZARAR KALDIRMA MAKİNALARI; Vinç Üretimi, Türkiye Kaldırma ...ÖZARAR KALDIRMA MAKİNALARI, Türkiye İstanbul'da vinç, kaldırma makineleri, ... milleri rulmanları ,başlık kirişi çelik konstrüksyonu, ana kiriş irtibat ...
www.ozarar.com/Products/Vinc_Komponentleri.asp - 21k - Önbellek - Benzer sayfalar

ÖZARAR KALDIRMA MAKİNALARI; Vinç Üretimi, Türkiye Kaldırma ...ÖZARAR KALDIRMA MAKİNALARI, Türkiye İstanbul'da vinç, kaldırma makineleri, ... Başlık Kirişleri Son teknolojik gelişmelere göre tasarlanan yapısı ve yüksek ...
www.ozarar.com/Products/Vinc_Komponentleri.asp?ref=abazatv.... - 21k - Önbellek - Benzer sayfalar

ÇÖZÜMSANTünel kalıpları, yapılarda, betonarmedeki kolon ve kirişlerin yerini perdelerin aldığı, ... 4) Kaldırma Kirişi. 5) Hidrolik Kriko. 6) Ayar ve Tespit Çubuğu ...
www.cozumsan.com/tunelkalip.php - 15k - Önbellek - Benzer sayfalar

[PDF] BÖLÜM 7 SERBEST DONANIMLAR VE DEĞİŞTİRİLEBİLİR ELEMANLARDosya Biçimi: PDF/Adobe Acrobat - HTML olarak görüntüle
Altında enine kaldırma kirişleri bulunan boyuna. kaldırma kirişlerinde, enine kirişler boyuna ve enine. eksenler etrafında dönebilecek tarzda asılmalıdır ...
www.turkloydu.org/tr/TL/KALDIRMA/BOL07.pdf - Benzer sayfalar

K-M KÜMSAN VİNÇ SİSTEMLERİ, kaldırma makinaları ve kaldırma ...Vincin kaldırma kapasitesini, kancanın alt ve üst sınırlar arasındaki hareket ... Vinç rayları ve/veya temelleri ya da taşıyıcı kirişleri mevcut ise ...
www.kumsan.com.tr/TR/Sayfa.asp?SayfaID=4 - 44k - Önbellek - Benzer sayfalar

mutasyon.net | KültürHer iki uç blok ana kiriş, çapraz kolon ve yatay desteklerle en kalabalık ... Minimum kaldırma hızı 12 m/saat olarak gövde derece derece istenilen seviyeye ...
mutasyon.net/kultur/makaleler/dosya/default11.asp - 32k - Önbellek - Benzer sayfalar

Uçak - Vikipedi Gövdenin kuvvetleri taşıması için bir kafes-kiriş iskeleti yapılır ve bunun ... Kuyruk yukarı çekilirse kuyruk kısmında kaldırma artar ve uçağın burnu aşağı ...
tr.wikipedia.org/wiki/Uçak - 52k - Önbellek - Benzer sayfalar

Taner Göde
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 36

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sebla Ronayne: eklenecek birsey kalmamis ki....
39 mins

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Yan kiriş


Explanation:
side sill

Kalyoncu
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 120