KudoZ home » German to Turkish » Engineering (general)

Auffahrrampen

Turkish translation: Araç rampası


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Auffahrrampen
Turkish translation:Araç rampası
Entered by: Leyal

02:17 Jun 28, 2007
German to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / Rolenbremsprüfstand
German term or phrase: Auffahrrampen
Auffahrrampen
adosanis
Araç Rampası
Explanation:
Auffahr Rampen
Araç Rampası
*************




Kayar Platform
English, Türkçe, Français. Ana Sayfa arrow Araç Rampaları ... Araç Boyutlarında standart tip hidrolik platform Sample Image ...
www.hidrolikplatformlar.com/content/view/82/126/lang,TR/ - 28k - Önbellek - Benzer sayfalar

Arı Emlak İnşaat
Özellikler, 4800 m2 ARSA ÜZERİNDE BODRUM 2200 m2 5 metre yükseklik araç rampası GİRİŞ 2200 m2 5 metre yükseklik araç rampası 1 KAT 2200 m2 5 metre yükseklik ...
www.ariemlakinsaat.com/emlak.php?id=241 - 11k - Önbellek - Benzer sayfalar

Berkanoto.Com / Araç Bakımı - Motor Yağının Değiştirilmesi
Bu rampalar, aracın altına kayabilmeniz için aracı yeterli bir şekilde yerden kaldırır. Tekerlek rampası üreticisinin özellikle güvenlik konuları ile ilgili ...
www.berkanoto.com/motor_yagi.asp - 25k - Önbellek - Benzer sayfalar

Arkitera E-Bültenleri Email adresiniz yeterli E-Bülten Arşivi Üye ...
Protokol Girişişinin yer aldığı platforma araçlarla ve araç rampası ile ulaşılmaktadır. Platform üzerinde Protokol araçlarının park edeceği bir sundurma ...
www.arkitera.com/project.php?action=displayProject&ID=120&y... - 52k - Önbellek - Benzer sayfalar

Hürriyet
Arka sağ tarafında 30 metrekare çapında bir yırtık meydana gelen feribotun aynı yöndeki hidrolik araç rampası da çöktü. Kazadan sonra, Yenikapı İskelesi'ne ...
webarsiv.hurriyet.com.tr/2002/12/05/216720.asp - 30k - Önbellek - Benzer sayfalar

Selected response from:

Taner Göde
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Üzerine çıkılabilen (araç) rampasıKalyoncu
5 +1Araç Rampası
Taner Göde


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Araç Rampası


Explanation:
Auffahr Rampen
Araç Rampası
*************




Kayar Platform
English, Türkçe, Français. Ana Sayfa arrow Araç Rampaları ... Araç Boyutlarında standart tip hidrolik platform Sample Image ...
www.hidrolikplatformlar.com/content/view/82/126/lang,TR/ - 28k - Önbellek - Benzer sayfalar

Arı Emlak İnşaat
Özellikler, 4800 m2 ARSA ÜZERİNDE BODRUM 2200 m2 5 metre yükseklik araç rampası GİRİŞ 2200 m2 5 metre yükseklik araç rampası 1 KAT 2200 m2 5 metre yükseklik ...
www.ariemlakinsaat.com/emlak.php?id=241 - 11k - Önbellek - Benzer sayfalar

Berkanoto.Com / Araç Bakımı - Motor Yağının Değiştirilmesi
Bu rampalar, aracın altına kayabilmeniz için aracı yeterli bir şekilde yerden kaldırır. Tekerlek rampası üreticisinin özellikle güvenlik konuları ile ilgili ...
www.berkanoto.com/motor_yagi.asp - 25k - Önbellek - Benzer sayfalar

Arkitera E-Bültenleri Email adresiniz yeterli E-Bülten Arşivi Üye ...
Protokol Girişişinin yer aldığı platforma araçlarla ve araç rampası ile ulaşılmaktadır. Platform üzerinde Protokol araçlarının park edeceği bir sundurma ...
www.arkitera.com/project.php?action=displayProject&ID=120&y... - 52k - Önbellek - Benzer sayfalar

Hürriyet
Arka sağ tarafında 30 metrekare çapında bir yırtık meydana gelen feribotun aynı yöndeki hidrolik araç rampası da çöktü. Kazadan sonra, Yenikapı İskelesi'ne ...
webarsiv.hurriyet.com.tr/2002/12/05/216720.asp - 30k - Önbellek - Benzer sayfalar




    Reference: http://www.google.com.tr/search?hl=tr&q=Ara%C3%A7+Rampas%C4%...
    Reference: http://www.jcmusical.com/rampa-jcaudioyvideo.jpg
Taner Göde
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 36

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tekin Arcayurek: Üzerine çıkılmayan rampa da var mı ?
1 day16 hrs
  -> Teşekkürler. Çıkılabilen ve inilebilen rampa elbette ki.

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Üzerine çıkılabilen (araç) rampası


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 2 gün4 saat (2007-06-30 06:59:40 GMT)
--------------------------------------------------

sayın Arcayürek, üzerine çıkılmayan rapmalar da var elbette!
Örneğin: [LKW-Anfahrrampen] bunlara Türkçe'de (yanaşma rampaları) deniyor. Auffahrrampe denen düzenek ise örn. bir kamyonun, bir platformun veya bir römorkun üzerine herhangi bir araç yüklenirken (çıkarılırken) kullanılıyor.
http://www.v-v-t.de/pdf/0_2.pdf

Kalyoncu
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 120

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tekin Arcayurek: Teşekkür ederim, yanaşma rampası aklıma gelmemişti
2 days15 hrs
  -> teşekkür ederim