KudoZ home » German to Turkish » Engineering (general)

Rollenbremsprüfstand

Turkish translation: Döner silindirli fren test düzeni


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Rollenbremsprüfstand
Turkish translation:Döner silindirli fren test düzeni
Entered by: adosanis

10:14 Jun 29, 2007
German to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / Rollenbremsprüfstand
German term or phrase: Rollenbremsprüfstand
Rollenbremsprüfstand für PKW und LKW
adosanis
Döner silindirli fren test düzeni
Explanation:
http://www.otam.itu.edu.tr/sozluk/ara.php?soz=r&dil=0&tur=1
Selected response from:

Kalyoncu
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Fren Test Cihazı
Taner Göde
5 +1Döner silindirli fren test düzeniKalyoncu


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Fren Test Cihazı


Explanation:
Fren test Cihazı
Rollenbremsprüfstand
Fotoğrafı: http://www.turbosol.cz/images/foto16.jpg






FREN TEST CİHAZI TASARIMI VE FRENLEME KUVVETİ ÖLÇÜM VE MODELLEMESİDosya Biçimi: PDF/Adobe Acrobat - HTML olarak görüntüle
labilmesi için fren test cihazı geliştirilmiştir. Yapılan. deneyler sonucunda elde edilen ... fren test cihazı geliştirilmiş ve bu cihaz ile deneyler ...
www.mmf.gazi.edu.tr/journal/2007_1/DERGI 2007 V22 NO1 _sayf... - Benzer sayfalar

Bosch Test CihazlarıSDL Bosch Fren Test Cihazı için size özel bir kampanya başlattık. Bilgisayar kontrollü, binek ve hafif ticari araçlar için kullanabileceğiniz fren test ...
www.bosch-diagnostik.com/KampanyaIcerik.aspx?CID=65 - 60k - Önbellek - Benzer sayfalar

İETT - İstanbul Elektrik Tramvay ve Tünel İşletmeleri Genel ...Fren test cihazı alımı işi açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhale Bilgileri. İşin Adı:, 2 adet fren test cihazı alımı. ...
www.iett.gov.tr/ihale/detay.php?ih=943 - 46k - Önbellek - Benzer sayfalar

Fren Amortisör Test Cihazları - Bilsa Bilgisayar ve Teknik CihazlarFren Test Cihazı araçların yürüyen ve yer ile temas eden aksamlarını ve fren sistemlerini kontrol eden bir cihazlardır. Bu cihazlarla, Trafikte araçların ...
www.bilsaltd.com/default.aspx?pid=37512 - 13k - Önbellek - Benzer sayfalar

ENKAY GARAJ - AUTO LIFT - OTO LİFT - OTOLİFT - Ekipman - EquipmentSüper ince ve hafif analog ekran • Pivot kol sayesinde ekran tüm ışıklandırma koşullarına uyumlandırılabilir • Hareketli Fren Test Cihazı BD 600 ...
www.enkay.com.tr/TklUrunDetay.asp?LID=TR&PID=255&MID=1 - 26k - Önbellek - Benzer sayfalar

ENKAY GARAJ - AUTO LIFT - OTO LİFT - OTOLİFT - Ekipman - EquipmentAcrobat Reader 5.0. Microbrake Fren Test Hattı - BST-MB8100/1000-BID. Microbrake Analog Fren Test Hattı - BST-MB8100/1100. Fren Test Cihazı - VW - BST-VAS6360.
www.enkay.com.tr/TklCategori.asp?LID=TR&MID=3&CID=11 - 12k - Önbellek - Benzer sayfalar
[ www.enkay.com.tr alanından daha fazla sonuç ]

.:. AKÜ Bilimsel Araştırma Projeleri Komisyonu .:.TEF.01, Motorlu Taşıtlar İçin Elektro-Mekanik Fren Test Cihazı Tasarımı ve İmalatı, Yrd.DoçDr.Hüseyin Bayrakçeken. 114, 041. ...
www.aku.edu.tr/bapk/tproje.htm - 70k - Önbellek - Benzer sayfalar

T.C. Sanayi ve Ticaret Bakanlığı28-26 Fren test cihazı, YIL, 2. 28-27 Fren havası alma cihazı, YIL, 2. 28-28 Güç test cihazı, YIL, 2. 28-29 Avuç taşlama, YIL, 2 ...
www.sanayi.gov.tr/webedit/gozlem.aspx?sayfaNo=1344 - 10k - Önbellek - Benzer sayfalar

Eta Takım Tezgahları San. ve Tic. A.Ş. - Safelane Pro II - PC4 ...Merdaneli sistem oto grubu fren test cihazı, bilgisayarli. Yanal kayma (öndüzen test) özelliği sayesinde artık servisinize gelen araçları öndüzen ayarı ...
www.etaas.com.tr/urun_detay.php?uid=MTU3 - 35k - Önbellek - Benzer sayfalar

Hukuk Rehberi........ Hukuk Başvuru Kaynağı28.27- Fren test cihazı. 28.28- Fren havası alma cihazı. 28.29- Güç test cihazı. 28.30- Avuç taşlama. 28.31- İnfrared panel kurutucu ...
www.hukukrehberi.net/tuketici/garantimallar.asp - 66k - Önbellek - Benzer sayfalar



--------------------------------------------------
Note added at 41 mins (2007-06-29 10:55:30 GMT)
--------------------------------------------------

www.etaas.com.tr/urun_detay.php?uid=MTU3


Hofmann Safelane Pro II - PC4


Fren Test Hattı

Fren Test + Amortisör Test + Yanal Kayma Test birlikte tasarım. Cihaz modulerdir, fren test ekipmanına daha sonra amortisor ve yanal kayma ilave edilebilir.

Merdaneli sistem oto grubu fren test cihazı, bilgisayarli.

Yanal kayma (öndüzen test) özelliği sayesinde artık servisinize gelen araçları öndüzen ayarı bozukmu diye Rot makinesine bağlamanıza gerek yok!!!

Amortisör test unitesi, grafik ekranlarda 4 amortisör farklarini gorebilme

Yazıcısı ile çıktı alarak verileri görüntüleyebilme imkanı...

Test sonucunda görülebilen değerler:

- Boşta sürtünme
- Ovality (Fren diskinin ovallik kontrolü)
- Sağ & Sol fren gücü (kN)
- Sağ & Sol fren gücü farkı (%)
- Amortisörlerin durumu ve birbirlerinden farklari (%)
- Onduzen ayar durumu

Cihazın Avantajları:

- Servise gelen müşteri araç Kabul (resepsiyon) bölümüne alınarak aracındaki hasarlar ve ayarsızlıkların printer çıktısı ile müşteriye verilmesi sayesinde servise güven ve itibar sağlanır.

- Fren teste ilave olarak eklenebilen yanal kayma (onduzen) test sayesinde, müşterinin aracındaki öndüzen bozukluğu tespit edilir ve eğer öndüzen ayarı bozuk değilse boşu boşuna öndüzen ayar cihazına araç bağlanarak vakit kaybedilmemiş olur

- Bakımı ve öndüzen ayarı yapılan araçların test için yola çıkarılması ve riske atılması, aynı zamanda işlemi yapan teknisyenin zamanının kaybı vb durumlar bu cihaz sayesinde ortadan kalkiyor





    Reference: http://www.google.com.tr/search?hl=tr&q=%22Fren+Test+Cihaz%C...
    Reference: http://images.google.com.tr/images?hl=tr&q=%22Fren%20Test%20...
Taner Göde
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 36

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tekin Arcayurek: Fren test Stand'leri (ki otomotifte kullanılan ifade budur) zaten silindirli oldukları için bence de bu ifade yeterlidir.
10 hrs
  -> Çok teşekkür ederim. TÜV Türkiye yaygınlaşırsa bu cihazların sayısı artacak.

neutral  Kalyoncu: Evet, verdiğiniz ilk linte dahi [Tamburlu tip fren test cihazı] olarak geçiyor, yani tam tanımlanması gerekiyor diye düşünüyorum ben. Sadece (Fren Test Cihazı) yeterli değil, onu kastediyorum.
1 day1 hr
  -> Evet, ama bu kesinlikle merdaneli/silindirli/tamburlu bir modeldir. "Rollenbremsprüfstand" ve fotoğraf linki de verdim.

agree  bimsanlift: http://www.bimsanlift.com/urunler/garaj-ekpmanlari/item/33-t...
1643 days

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Döner silindirli fren test düzeni


Explanation:
http://www.otam.itu.edu.tr/sozluk/ara.php?soz=r&dil=0&tur=1

Kalyoncu
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 120

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  turtrans
2 days10 hrs
  -> teşekkür ederim