KudoZ home » German to Turkish » Internet, e-Commerce

Terminologieverwaltungsprogramm

Turkish translation: Terminoloji yönetim programı


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Terminologieverwaltungsprogramm
Turkish translation:Terminoloji yönetim programı
Entered by: Leyal

18:08 Jun 26, 2007
German to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Internet, e-Commerce / translationswissenschaft
German term or phrase: Terminologieverwaltungsprogramm
'Terminoloji programları ' uyar mı dersiniz???
Sebla Ronayne
United States
Terminoloji yönetim programı
Explanation:
.
Selected response from:

Kalyoncu
Turkey
Grading comment
Sayın Kalyoncu, yardımınıza çok teşekkürler :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3Terminoloji yönetim programıKalyoncu
5 -1Terim Bankası
Taner Göde


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
Terminoloji yönetim programı


Explanation:
.

Kalyoncu
Turkey
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Sayın Kalyoncu, yardımınıza çok teşekkürler :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Koral Özgül
4 hrs
  -> teşekkür ederim

agree  Özden Arıkan
13 hrs
  -> teşekkür ederim

agree  Semra Maden-Balamir
14 hrs
  -> teşekkür ederim

10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
Terim Bankası


Explanation:
Terminologieverwaltungsprogramm
Terim Bankası
***********

"Terim Bankası" yeterli ve "proğram" kısmını da kapsayan bir ifadedir.

ingilizce sözlük, türkçe ingilizce sözlükZargan Terim Bankası: Dünyadaki en büyük Ingilizce Türkçe sözlük ve Türkçe Ingilizce sözlük.
www.zargan.com/ - 12k - Önbellek - Benzer sayfalar

Zargan Terim Bankası Üye ProfiliZargan Terim Bankası Üye Profili. Ülke. Türkiye:, 258.061, %96,41. Amerika:, 2.126, %0,79. İngiltere:, 1.182, %0,44. K.K.T.C.:, 538, %0,20 ...
www.zargan.com/livemembers.asp - 26k - 25 Haz 2007 - Önbellek - Benzer sayfalar
[ www.zargan.com alanından daha fazla sonuç ]

Mynet Arama :: Aradığınız herşeye ulaşın!Zargan terim bankası, Türkçeden İngilizceye ve İngilizceden Türkçeye çeviriler ve TBD bilişim sözlüğü. zargan.com/. Sözlük De. Ingilizce türkçe, almanca ...
kategori.mynet.com/cgi-bin/arama/kategori.mpx?search=CAT&Category=Ba%FEvuru+Kaynaklar%FD%3AS%F6zl%FCkler - 13k - Önbellek - Benzer sayfalar

Arama.com4) Zargan terim bankası - İngilizce-türkçe hukuk, ticaret ve iş dünyası terimlerini içeren dinamik bir terim bankası… site kullanıcılarının ihtiyaçları ...
www.arama.com/index.php3?catid=23 - 25k - Önbellek - Benzer sayfalar

Zargan Terim Bankasi yenilenmis » kedi tasması: culdesac & menguzar!Zargan Terim Bankasi yenilenmis · culdesac 23.9.03, 08:00 [mim]. Zargan Terim Bankasi yenilenmis. Turkce karakter sorununu da cozmusler. Bu yazıyı paylaş! ...
www.keditasmasi.com/2003/zargan-terim-bankasi-yenilenmis/ - 45k - Önbellek - Benzer sayfalar

Zargan Terim Bankasi yenilenmis. | hafif.orgEtiketler: sözlük, ingilizce, zargan, türkçe, duyuru, online sözlük · Zargan Terim Bankasi yenilenmis. Turkce karakter sorununu da cozmusler. ...
www.hafif.org/yazi/zargan-terim-bankasi-yenilenmis - 45k - 25 Haz 2007 - Önbellek - Benzer sayfalar

zargansozluk.sourtimes.org/show.asp?t=terim+bankasi - Benzer sayfalar

zargan terim bankasıwww.itusozluk.com/goster.php?t=zargan+terim+bankas%FD - Benzer sayfalar

Türkçe İngilizce , İngilizce Türkçe Sözlük Terim Bankası - www ...Dünyadaki en büyük Ingilizce Türkçe sözlük ve Türkçe Ingilizce sözlük ve terim bankası - www.ceviricem.com.
www.ceviricem.com/ - 16k - Önbellek - Benzer sayfalar

MaveSoft Bilgisayar Yazılım ve DanışmanlıkMaveDictionary CD Sözlük ve Terim Bankası Ailesi (Standart) (KDV Dahil fiyatlardır) ... MaveDictionary CD Sözlük ve Terim Bankası Ailesi (Dil Seçimli) ...
www.mavesoft.com/products/products_mavedic.asp - 44k - Önbellek - Benzer sayfalar



--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs (2007-06-27 07:08:09 GMT)
--------------------------------------------------


"Terim Bankası Proğramı"




    Reference: http://www.mavesoft.com/products/products_mavedic.asp
    Reference: http://www.google.com.tr/search?hl=tr&q=%22Terim+Bankas%C4%B...
Taner Göde
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Kalyoncu: Sayın Gode, bu durumda 'Terminologiebank' kavramı için ne dememiz gerekir?
1 hr
  -> ;-)

disagree  Semra Maden-Balamir: Bence yanlis, cünkü her veri bankasinda kullaniciya ayni hak taninmaz, bazilarinda sadece sonucu görüntüleyebilirsiniz, bazilarinda degistirme ve ekleme hakki da verilir. Dolayisiyla terim bankasi bir yönetim programinin ancak bir modülü olabilir.
8 hrs
  -> Kesinlikle ve şüphesiz çok haklısınız.