KudoZ home » German to Turkish » Mechanics / Mech Engineering

Auslitereinheit

Turkish translation: Volümetrik dozlama ünitesi/kalibrasyon ünitesi


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Auslitereinheit
Turkish translation:Volümetrik dozlama ünitesi/kalibrasyon ünitesi

14:11 Aug 29, 2008
German to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Auslitereinheit
Dozlama cihazinin bir parcasi
Translaturk
volumetrik dozlama ünitesi/kalibrasyon ünitesi
Explanation:
Eğer konu sadece tek maddenin kullanımıyla ilgiliyse, "(volumetrik) dozlama ünitesi" kullanırdım. Eğer karışım, ya da basınç altında bir madde işleniyorsa "kalibrasyon ünitesi" kavramını kullanırdım. Sonuçta bu ünite birimin/cihazın ayarlanması için ve daima aynı standartta çalışması içindir.
Selected response from:

Fuat YILMAZ
Turkey
Grading comment
Tsk.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2volumetrik dozlama ünitesi/kalibrasyon ünitesi
Fuat YILMAZ
5Volümetrik Dozlama UnitesiKalyoncu


Discussion entries: 1





  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
volumetrik dozlama ünitesi/kalibrasyon ünitesi


Explanation:
Eğer konu sadece tek maddenin kullanımıyla ilgiliyse, "(volumetrik) dozlama ünitesi" kullanırdım. Eğer karışım, ya da basınç altında bir madde işleniyorsa "kalibrasyon ünitesi" kavramını kullanırdım. Sonuçta bu ünite birimin/cihazın ayarlanması için ve daima aynı standartta çalışması içindir.

Fuat YILMAZ
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4
Grading comment
Tsk.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kalyoncu: Geç kalmışım anlaşılan;-)
4 mins

agree  avicenna: Katılıyorum.
18 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Volümetrik Dozlama Unitesi


Explanation:
"Auslitern" bezeichnet in der Regel die Messung eines Volumens.

(Volümetrik Sistem Dozlama Ünitesi; Volümetrik Dozajlama veya Volümetrik Sistem Dozajlama Ünitesi de deniyor!!!)

http://www.google.com.tr/search?hl=tr&q=Volumetrik dozajlama...

Kalyoncu
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 118