KudoZ home » German to Turkish » Media / Multimedia

Entertainment/Spaß

Turkish translation: eğlence/neşe


18:39 Jan 8, 2008
German to Turkish translations [PRO]
Art/Literary - Media / Multimedia / Medya
German term or phrase: Entertainment/Spaß
Entertainment und Spaß rund um die
Uhr! Für jeden Geschmack und jede Stimmung
etwas dabei.
Sebla Ronayne
United States
Turkish translation:eğlence/neşe
Explanation:
Gün boyu eğlence ve neşe! Herkesin zevk ve keyfi için birşeyler var.

Kolay gelsin :-)
Selected response from:

Gülter Beissel
Germany
Grading comment
teşekkürler
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3eğlence/neşeGülter Beissel
5 +1eğlence ve keyifTekin Arcayurek
5Animasyon ve Eğlence
tontoon
3 +1eğlence
Kcda
3eğlence/şamata (gırgır)
nalan ceper


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
eğlence


Explanation:
Where is the question. Worum geht es in dieser frage?

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2008-01-08 18:52:58 GMT)
--------------------------------------------------

Spaß haben = eğlenmek

Kcda
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in TurkishTurkish
Notes to answerer
Asker: bir sonraki sorumda belirttim degerli Kcda... her iki terim de Türkce"de es anlamli oluyor hem Entertainment hem de Spaß"in karsiligi eglence...


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Taner Göde: Entertainment de Eğlence, Spaß da Eğlence, ikisi de Eğlence, Eğlence zaten Eğlence. Döndük, dolaştık, aynı yere vardık. "Fenster" için bile artık "Window" diyorlar...!
2 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
eğlence/neşe


Explanation:
Gün boyu eğlence ve neşe! Herkesin zevk ve keyfi için birşeyler var.

Kolay gelsin :-)

Gülter Beissel
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4
Grading comment
teşekkürler

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Taner Göde: Cool...!!!
1 hr
  -> Herzlichen Dank!

agree  Özden Arıkan: biri eylem, öbürü eylemin yarattığı duygu olarak düşünülünce gayet güzel
13 hrs
  -> Teşekkür ederim.

agree  avicenna: katiliyorum.
23 hrs
  -> Teşekkür ederim.

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
eğlence ve keyif


Explanation:
Türkçe reklam fonetiğine uygun olarak keyif'i başa almak yerinde olur diye düşünüyorum.
Önerim :
"Gece gündüz kesintisiz keyif ve eğlence"


Tekin Arcayurek
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Özden Arıkan: Gülter'e söylediğimin aynısını söyleyeceğim. Ama bence keyif sonda olunca da kulağa gayet iyi geliyor.
10 hrs
  -> Teşekkür ederim

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Animasyon ve Eğlence


Explanation:
Burada Entertainment için animasyon demek yerinde olacaktır.

tontoon
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Turkish

13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
eğlence/şamata (gırgır)


Explanation:
eğlence/şamata (gırgır)

nalan ceper
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish