KudoZ home » German to Turkish » Medical

unbehüllt

Turkish translation: çıplak


17:55 Nov 1, 2003
German to Turkish translations [PRO]
Medical
German term or phrase: unbehüllt
unbehüllte Picornaviren
adosanis
Turkish translation:çıplak
Explanation:
aşağıdaki alıntıdan unbehüllt'ün eşanlamlısı "nackt" gözüküyor
[PDF] Picornaviren
Dosya Biçimi: PDF/Adobe Acrobat
... HW Doerr Picornaviren Die Viren der Familie Picornaviridae besitzen ein positiv-einzelsträngiges
RNA-Genom und sind unbehüllt („nackt“). ...
www.kgu.de/zhyg/virologie/handout12.pdf

picornaviren de picorna virüsleri
haber.superonline.com/haber/arsiv/haberler/ 0,1106,83701_7_9136,00.html
Selected response from:

sevinc altincekic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1çıplaksevinc altincekic
5zarfsızLeyal


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
unbehüllt
çıplak


Explanation:
aşağıdaki alıntıdan unbehüllt'ün eşanlamlısı "nackt" gözüküyor
[PDF] Picornaviren
Dosya Biçimi: PDF/Adobe Acrobat
... HW Doerr Picornaviren Die Viren der Familie Picornaviridae besitzen ein positiv-einzelsträngiges
RNA-Genom und sind unbehüllt („nackt“). ...
www.kgu.de/zhyg/virologie/handout12.pdf

picornaviren de picorna virüsleri
haber.superonline.com/haber/arsiv/haberler/ 0,1106,83701_7_9136,00.html


    Reference: http://www.kgu.de/zhyg/virologie/handout12.pdf
sevinc altincekic
Native speaker of: Turkish
PRO pts in pair: 101

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Leyal
9 hrs

15 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
unbehüllt
zarfsız


Explanation:
zarfsız picorna (pikorna) virusları.

ama sevinç hanımın önerisini de kullanmak mümkün. ikisi de doğru, buradaki “çıplak”, zarfı yok anlamına gelir....

Leyal
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in pair: 224