KudoZ home » German to Turkish » Psychology

existenzieller Ansatz

Turkish translation: varoluşçu yaklaşım


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:existenzieller Ansatz
Turkish translation:varoluşçu yaklaşım
Entered by: Gülter Beissel

17:25 Sep 9, 2006
German to Turkish translations [PRO]
Medical - Psychology
German term or phrase: existenzieller Ansatz
Die Gesprächstherapie hat zwei grundlegende Ansätze:

Existenzieller Ansatz: Die Gesprächstherapie will Sie dazu motivieren, die Bedeutung und den Wert Ihres Lebens zu erforschen und zu lernen, den eigenen Idealen, Prioritäten und Werten treu zu bleiben.
Gülter Beissel
Germany
varoluşçu yaklaşım
Explanation:
Varoluşçu psikoterapi yaklaşımını kastediyor. Bu da yine hümanist psikoterapi akımı içinde gelişmiş yaklaşımlardan biri. Türkçesi böyle.
Selected response from:

Özden Arıkan
Germany
Grading comment
Teşekkür ederım!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3varoluşçu yaklaşım
Özden Arıkan
4varoluşsal başlangıç [noktası]Kalyoncu
1varolusa ait yaklasim
Alev Ellington


  

Answers


57 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
varolusa ait yaklasim


Explanation:
varolusa ait yaklasim

Diger iki secenek ise
1. varolusa degin yaklasim
2. varolusculukla ilgili yaklasim

asagidaki web sitesi birazcik fikir verebilir


Example sentence(s):
  • http://metiskitap.com/Scripts/Catalog/Text.asp?ID=9627&BID=1117
Alev Ellington
Native speaker of: Turkish

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
varoluşsal başlangıç [noktası]


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 2 Stunden (2006-09-09 19:39:54 GMT)
--------------------------------------------------

Fonksiyonlarını tam uygulayan kişi, varoluşumu içinde bütün deneyimlere açık olan, duygularını rahatlıkla açabilen, özgürce yaşamayı bilen, yaratıcı ve yaşamı zenginlikleri ile yaşamasını öğrenen kişidir

http://www.mavimarti.net/05052006/id20.htm

Kalyoncu
Turkey
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
varoluşçu yaklaşım


Explanation:
Varoluşçu psikoterapi yaklaşımını kastediyor. Bu da yine hümanist psikoterapi akımı içinde gelişmiş yaklaşımlardan biri. Türkçesi böyle.


    Reference: http://www.e-psikolog.net/psikoterapitur.htm
    Reference: http://www.psikoterapi.org/mod/forum/discuss.php?d=17
Özden Arıkan
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 20
Grading comment
Teşekkür ederım!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kalyoncu
5 hrs
  -> teşekkürler

agree  Tekin Arcayurek
10 hrs
  -> teşekkür ederim

agree  Semra Maden-Balamir
21 hrs
  -> teşekkürler