KudoZ home » German to Turkish » Science

Über die Verbreitung des Leoparden in Kleinasien s. KUMERLOEVE 1956.

Turkish translation: Küçükasyada /Anadoluda Parsın/leoparın Yayılışı Üzerine


11:36 Jul 10, 2003
German to Turkish translations [Non-PRO]
Science
German term or phrase: Über die Verbreitung des Leoparden in Kleinasien s. KUMERLOEVE 1956.
Turkiye' deki hayvan populasyonuna dair bir makale...
calvero
Turkish translation:Küçükasyada /Anadoluda Parsın/leoparın Yayılışı Üzerine
Explanation:
"Küçükasyada Parsın Yayılışı Üzerine" şeklinde çevirelebilir Kaynakta Pars olarak geçiyor Anadolu Parsı
Asian Minor Anadolu için bazı yazarlar tarafından kullanılıyor.


Bu 1956 yılında Türk Biyoloji dergisinde yayımlanmış
Türkiye Avcıları Web Sitesi
... Dr. Hans KUMERLOEVE’nin Türk Biologi Derneğinin yayın organı olan Biologi
Dergisinin 1956 tarih,cilt 6, sayı 4 de yayımlanan bilimsel makalesindeki ...
www.turkiyeavcilari.com/index.asp?syf=pars5 - 26k - Önbellek - Benzer sayfalar

Selected response from:

1964
Turkey
Grading comment
ilginiz ve yardiminiz icin cok tesekkur ederim. ben de zaten sizin kaynak gosterdiginiz makalenin yeniden cevirisini yapiyorum.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Anadolu'dasevinc altincekic
5Küçükasyada /Anadoluda Parsın/leoparın Yayılışı Üzerine
1964


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Anadolu'da


Explanation:
Leoparların Yaşam Alanı Hakkında
veya
Leoparlar Anadolu'ya Nasıl Yayılmıştır
ve türevleri başlıklar

Hayvan popülasyonu dediğinize göre yaşam alanı kastedilmiş olsa gerek. Nereden nereye göç ettikleri belirtiliyorsa eğer Nasıl Yayılmıştır? doğru olabilir, ama metnin kendisi bunu daha iyi belirler.

sevinc altincekic
Native speaker of: Turkish
PRO pts in pair: 101

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  1964: Belki ama ben ...hakýnda deyip açýk parantez býrakmak kulaðýma iyi gelmiyor,...üzerine her nasýlsa daha iyi geliyor
9 mins

24 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Küçükasyada /Anadoluda Parsın/leoparın Yayılışı Üzerine


Explanation:
"Küçükasyada Parsın Yayılışı Üzerine" şeklinde çevirelebilir Kaynakta Pars olarak geçiyor Anadolu Parsı
Asian Minor Anadolu için bazı yazarlar tarafından kullanılıyor.


Bu 1956 yılında Türk Biyoloji dergisinde yayımlanmış
Türkiye Avcıları Web Sitesi
... Dr. Hans KUMERLOEVE’nin Türk Biologi Derneğinin yayın organı olan Biologi
Dergisinin 1956 tarih,cilt 6, sayı 4 de yayımlanan bilimsel makalesindeki ...
www.turkiyeavcilari.com/index.asp?syf=pars5 - 26k - Önbellek - Benzer sayfalar



1964
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in pair: 45
Grading comment
ilginiz ve yardiminiz icin cok tesekkur ederim. ben de zaten sizin kaynak gosterdiginiz makalenin yeniden cevirisini yapiyorum.