KudoZ home » German to Ukrainian » Law: Patents, Trademarks, Copyright

ballonhalter

Ukrainian translation: тримач для (повітряної/повітряних) кульки / кульок


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Ballonhalter
Ukrainian translation:тримач для (повітряної/повітряних) кульки / кульок
Entered by: Ol_Besh

15:29 Nov 7, 2007
German to Ukrainian translations [PRO]
Law/Patents - Law: Patents, Trademarks, Copyright / игрушки
German term or phrase: ballonhalter
Назва винаходу (пристрій для утримування повітряних кульок). Як краще:

Кулькотримач? Тримач кульок? Тримач для кульок?
Ludwig Chekhovtsov
тримач для (повітряної/повітряних) кульки / кульок
Explanation:
/
Selected response from:

Ol_Besh
Grading comment
А що, мені теж подобається, дякую!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5тримач для (повітряної/повітряних) кульки / кульок
Ol_Besh
4Кулькотримач
Jarema


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
тримач для (повітряної/повітряних) кульки / кульок


Explanation:
/

Ol_Besh
Works in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4
Grading comment
А що, мені теж подобається, дякую!

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Кулькотримач


Explanation:
Кулькотримач
На другому місці - Тримач для кульок

А Тримач кульок я б взагалі не сказав.

Тобто я за кулькотримач.

Jarema
Ukraine
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 12