KudoZ home » German to Ukrainian » Mechanics / Mech Engineering

Lichtgitter (an Fahrkorb-Türen)

Ukrainian translation: Світловий бар'єр


10:07 Jul 4, 2008
German to Ukrainian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / ліфтове господарство, кабіни ліфтів
German term or phrase: Lichtgitter (an Fahrkorb-Türen)
Aus gegebenem Anlass weisen wir darauf hin, dass es bei unseren Fahrkorbtüren beim Zusammentreffen mehrerer ungünstiger Faktoren beim Öffnen der Fahrkorbtür zwischen den Haltestellen dazu kommen kann, dass die nächst untere Schachttür durch das ***Lichtgitter** entriegelt wird und sich öffnen kann.

Російською називається "защитная фоторелейная завеса". А от в українському Інеті навіть термін "фоторелейний" не надто вже популярний (практично не зустрічається).

Дякую авансом!
:)
Ol_Besh
Ukrainian translation:Світловий бар'єр
Explanation:
Вантажні ліфти з самонесущою конструкцію шахти. Вантажопідйомність ...
- [ Перевести эту страницу ]
Світловий бар'єр,. • Освітлення кабіни осаджене глибинно , вентиляція кабіни,. • Оснащення кабіни: табло - "Тривога", аварійне Освітлення викликів, ...
www.panaslift.com/ua/goods/goods.php



Виставки у Львові - спеціалізована виставка Електрика. Каталог ...
фотосенсори типу “світловий бар’єр” МікРА Ф4. - спеціалізовані контролери для управління зварювальним обладнанням та дозуючими пристроями. ...
www.amd-ukr.com.ua/ELK/catalogue/06/Micra.html






Формат файла: Microsoft Word - В виде HTML
... якщо встати на неї ногою, світловий бар’єр, односторонній прохід) повинен забезпечити достатнє продовження інтервалу часу до закривання дверей. ...
www.mtu.gov.ua/document/49598/directive 2001_85ua.doc
Selected response from:

Feinstein
Germany
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Ґрати зі смугової сталі для улаштування помостів та проступів сходів (у дверях кабіни ліфта)
Oksana Sinyavskaya
4 +1Світловий бар'єр
Feinstein
5фоторелейна завіса (на дверях ліфта)
Oleg Delendyk


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
фоторелейна завіса (на дверях ліфта)


Explanation:
-

Oleg Delendyk
Ukraine
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Feinstein: Гугл не відгукуюється
22 mins
  -> Бідний Гугл. Зате він має палітра-ліфт.

57 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Світловий бар'єр


Explanation:
Вантажні ліфти з самонесущою конструкцію шахти. Вантажопідйомність ...
- [ Перевести эту страницу ]
Світловий бар'єр,. • Освітлення кабіни осаджене глибинно , вентиляція кабіни,. • Оснащення кабіни: табло - "Тривога", аварійне Освітлення викликів, ...
www.panaslift.com/ua/goods/goods.php



Виставки у Львові - спеціалізована виставка Електрика. Каталог ...
фотосенсори типу “світловий бар’єр” МікРА Ф4. - спеціалізовані контролери для управління зварювальним обладнанням та дозуючими пристроями. ...
www.amd-ukr.com.ua/ELK/catalogue/06/Micra.html






Формат файла: Microsoft Word - В виде HTML
... якщо встати на неї ногою, світловий бар’єр, односторонній прохід) повинен забезпечити достатнє продовження інтервалу часу до закривання дверей. ...
www.mtu.gov.ua/document/49598/directive 2001_85ua.doc


Feinstein
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  AndriyRubashnyy
11 hrs
  -> Cпасибо!

3 days9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Ґрати зі смугової сталі для улаштування помостів та проступів сходів (у дверях кабіни ліфта)


Explanation:
Термін "захисна фоторелейна завіса" для перекладу застосовується, ящо мова йде про зварювання або про елемент такого пристрою, як прес.
Якщо мова йде про якісь конструкції, будівлі, тоді переклад терміну "Lichtgitter (an Fahrkorb-Türen)" буде відповідно таким "Ґрати зі смугової сталі для улаштування помостів та проступів сходів (у дверях кабіни ліфта)"

Oksana Sinyavskaya
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian