KudoZ home » Greek » Law (general)

ΥΑΠ

Greek translation: Υπηρεσία Αρχείου Πληροφοριών


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:ΥΑΠ
Greek translation:Υπηρεσία Αρχείου Πληροφοριών
Entered by: Andras Mohay

20:05 Apr 1, 2008
Greek to Greek translations [PRO]
Law (general) / Police
Greek term or phrase: ΥΑΠ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ, του 1994, από τη Θεσσαλονίκη

Πρώτη σελίδα, ορθογώνια σφραγίδα:

"ΕΝΤ. ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ Ο ΠΡΟΪΣΤ. Υ.Α.Π.
Δ/ΝΣΗΣ ΑΣΦΑΛ. ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ"
ΤΑΔΕ ΤΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
Αστυνόμος Β΄"

Τι είναι εδώ το "ΥΑΠ";
Andras Mohay
Υπηρεσία Αρχείου Πληροφοριών
Explanation:
Τουλάχιστον αυτό μου είπαν από αστυνομικό τμήμα της Θεσ/νίκης στο οποίο τηλεφώνησα, Αντράς.
Selected response from:

Katerina Athanasaki
Greece
Grading comment
Πειστικότατο, Κατερίνα! Σ' ευχαριστώ για τον κόπο σου.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Υπηρεσία Αρχείου Πληροφοριών
Katerina Athanasaki
2Υπαλλήλων Αστυνομίας Πόλεων
Sergey Kudryashov


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Υπαλλήλων Αστυνομίας Πόλεων


Explanation:
...

Sergey Kudryashov
Russian Federation
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian
Notes to answerer
Asker: Σέργιε, το "υπάλληλοι αστυνομίας πόλεων" είναι απολίθωμα από την εποχή ΠΡΟ του 1984 (συγχώνευση με τη Χωροφυλακή) και σώζεται μόνο στο όνομα του ταμείου τους. Και άσε που δεν θα 'χουν δικό τους προϊστάμενο.


15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Υπηρεσία Αρχείου Πληροφοριών


Explanation:
Τουλάχιστον αυτό μου είπαν από αστυνομικό τμήμα της Θεσ/νίκης στο οποίο τηλεφώνησα, Αντράς.

Katerina Athanasaki
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 4
Grading comment
Πειστικότατο, Κατερίνα! Σ' ευχαριστώ για τον κόπο σου.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Danae Ferri: Μπράβο, Κατερίνα!
10 hrs