ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Greek to English » Accounting

ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ (ΑΠΔ)

English translation: analytical periodic report

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ (ΑΠΔ)
English translation:analytical periodic report
Entered by: Constantinos Faridis

13:19 Feb 5, 2010
Greek to English translations [PRO]
Accounting / accounting
Greek term or phrase: ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ (ΑΠΔ)
Υπαρχει επισημος ορος για την ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ (ΑΠΔ)?

ευχαριστω.
NatalieB
analitical periodic report
Explanation:
Η Αναλυτική Περιοδική Δήλωση είναι ένα Μηχανογραφημένο Έντυπο, το οποίο συμπληρώνει και υποβάλλει στο αρμόδιο Υποκατάστημα του ΙΚΑ ο εργοδότης και με το οποίο δηλώνεται ο χρόνος απασχόλησης κάθε ασφαλισμένου, η αμοιβή του, οι κλάδοι ασφάλισης και το ύψος των ασφαλιστικών εισφορών.
Selected response from:

Constantinos Faridis
Greece
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3Analytical Periodical Statement
Assimina Vavoula
4analitical periodic reportConstantinos Faridis


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
analitical periodic report


Explanation:
Η Αναλυτική Περιοδική Δήλωση είναι ένα Μηχανογραφημένο Έντυπο, το οποίο συμπληρώνει και υποβάλλει στο αρμόδιο Υποκατάστημα του ΙΚΑ ο εργοδότης και με το οποίο δηλώνεται ο χρόνος απασχόλησης κάθε ασφαλισμένου, η αμοιβή του, οι κλάδοι ασφάλισης και το ύψος των ασφαλιστικών εισφορών.


Constantinos Faridis
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 6

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  xxxd_vachliot: Γράφεται analytical. Διορθώστε το και στο γλωσσάρι.
6 days

50 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
Analytical Periodical Statement


Explanation:
http://www.proz.com/kudoz/greek_to_english/accounting/972196...

--------------------------------------------------
Note added at 53 mins (2010-02-05 14:12:49 GMT)
--------------------------------------------------

DETAILED PERIODIC STATEMENT TOO.
http://www.proz.com/kudoz/greek_to_english/accounting/972196...

--------------------------------------------------
Note added at 55 mins (2010-02-05 14:15:01 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.ika.gr/gr/infopages/news/apasxolisi_05_2008.pdf

Assimina Vavoula
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Panagiotis Andrias
1 hr
  -> γειά σου Παναγιώτη...

agree  Ioanna Daskalopoulou: Η λέξη "report" μου ταιριάζει καλύτερα Ασημίνα
7 hrs
  -> Είναι απάντηση που έχει δοθεί ήδη στο παρελθόν και έχει γίνει αποδεκτεί από τον ερωτώντα.

agree  Constantinos Faridis: ευχαριστω
3 days22 hrs