KudoZ home » Greek to English » Automotive / Cars & Trucks

ΑΠ

English translation: VIN > Vehicle Identification Number


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:ΑΠ > Αριθμός πλαισίου
English translation:VIN > Vehicle Identification Number
Entered by: Valentini Mellas

16:52 Feb 19, 2007
Greek to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / buses
Greek term or phrase: ΑΠ
Αλλαγή συγκοινωνικήσ περιοχήσ
λεωφορείο μεταχειρισμένο χώρασ ΕΟΚ,
σε αντικτάσταση του........
ΧΧΧΧΧΧ τουριστικό λεωφορείο ΑΠ
Da_jivee
VIN > Vehicle Identification Number
Explanation:
Γιαυτό ρωτούσα γιατί αν είχε αριθμό μετά τότε θα ήταν μάλλον κάποια άδεια .. αλλά χωρίς είναι αριθμός πλαισίου

--------------------------------------------------
Note added at 48 mins (2007-02-19 17:41:02 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.proz.com/kudoz/955700

EUR-Lex - Recherche simple
[22] Vehicle Identification Number (Αναγνωριστικός αριθμός του οχήματος). Για πληροφορίες τύπου οχήματος, που είναι απαραίτητες για τις σωστικές ...
eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:52006DC0723:EL:NOT

http://www.google.com/search?hl=en&client=firefox-a&rls=org....

Selected response from:

Valentini Mellas
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4VIN > Vehicle Identification Number
Valentini Mellas
3Αριθμός πλαισίου - Immatriculate plate
socratisv


Discussion entries: 4





  

Answers


41 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Αριθμός πλαισίου - Immatriculate plate


Explanation:
Μαλλον σημαίνει Αριθμός Πλαισίου (κοινωθ η γνωθτη θε ολουθ μαθ πινακίδα), αλλα δε γνωριζω αν εις την αγγλικη διαλεκτον ειναι αυτο που μετεφρασα:).
Επισης αριθμός πλαισίου υπάρχει και για τους κινητήρες......

--------------------------------------------------
Note added at 45 mins (2007-02-19 17:38:00 GMT)
--------------------------------------------------

Vehicle registration plate, license plate, licence plate, number plate or simply plate
http://en.wikipedia.org/wiki/Vehicle_registration_plate

socratisv
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Valentini Mellas: Πρόσεξε .. ο αριθμός πλαισίου δεν είναι το ίδιο με τη πινακίδα ...
7 mins
  -> yes I know. ορισμενες φορες ειαμι αδικαιολογητα speedy

45 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
ΑΠ > Αριθμός Πλαισίου
VIN > Vehicle Identification Number


Explanation:
Γιαυτό ρωτούσα γιατί αν είχε αριθμό μετά τότε θα ήταν μάλλον κάποια άδεια .. αλλά χωρίς είναι αριθμός πλαισίου

--------------------------------------------------
Note added at 48 mins (2007-02-19 17:41:02 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.proz.com/kudoz/955700

EUR-Lex - Recherche simple
[22] Vehicle Identification Number (Αναγνωριστικός αριθμός του οχήματος). Για πληροφορίες τύπου οχήματος, που είναι απαραίτητες για τις σωστικές ...
eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:52006DC0723:EL:NOT

http://www.google.com/search?hl=en&client=firefox-a&rls=org....



Valentini Mellas
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 15

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou: Έτσι ακριβώς το ανέφερε το γλωσσάρι πελάτη μου για αντιπροσωπείες της Ford.
40 mins
  -> Ευχαριστώ :) ... καλη σαρακοστή ... τσάκισα τους ντολμάδες σήμερα! :)

agree  socratisv
1 hr

agree  Assimina Vavoula
1 hr

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
1 day15 hrs